جمعه، دی ۱۱، ۱۳۸۳

آنچه بر جی میل گذشت

در صفحه اصلی سایت جی میل, پیام زیبای تبریکی به مناسبت سال نو قرار داده شده است و لوگوی تبریک سال نو هم جایگزین لوگوی سابق شده است. در این پیام تبریک اتفاقات مهمی را که در طول تقریبا 9 ماه قبل پیرامون جی میل گذشته را مرور کرده است. ترجمه این پیام به شرح زیر است :

1 آوریل 2004 :

سرویس رایگان ایمیل گوگل "جی میل" آغاز بکار کرد. در حالی که بسیاری فکر می کردند این موضوع تنها یک جوک و شوخی بوده است. اما ما نشان دادیم در راه اندازی ایمیل گیگا بایتی خود مصر هستیم.

10 جولای 2004 :

کاربران توانایی وارد کردن و انتقال تماس ها و ایمیل های خود از سایر سرویس به جی میل را پیدا کردند.

9 اکتبر 2004 :

ما گزینه Save Drafts را به جی میل اضافه کردیم.

7 نوامبر 2004 :

ایده POP را مورد بررسی قرار گرفت و امکان خواندن ایمیل های جی میل از طریق POP و همچنین امکان فرستادن ایمیل های رسیده به اکانت جی میل کاربران به آدرس ایمیل در سایر سرویس های پست الکترونیک فراهم شد.

و البته موضوعی که ما هر روز در حال انجام آن هستیم, تلاش برای ساختن سرویس ایمیل بهتری برای شماست. و همه این ها درباره شماست. ما وبلاگ ها را می خوانیم, بحث های انجام گرفته در فروم ها پیگیری می کنیم. ما تمام گفته ها و پیشنهادات شما را تحسین می کنیم. راه زیادی برای ارتباط شما با ما وجود دارد ولی ما امکان کمی برای صحبت با شما داریم. بنابراین ما سال جدید را با پیام تشکر از شما آغاز می کنیم.

هیچ نظری موجود نیست: