شنبه، اسفند ۰۱، ۱۳۸۳

فایر فاکس : 99روز – 25 میلیون بار دانلود

در روز 15 فوریه و در 99 امین روز انتشار فایرفاکس, این مرورگر محبوب توانست رکورد 25 میلیون داملود را هم پشن سر بگذارد تا تبدیل به کی از پر دانلود ترین نرم افزار های تاریخ شده باشد.

بلیک سخنگوی فایرفاکس پس از شکسته شدن رکورد 25 میلیون از کاربران به گرمی تشکر می کند. او می گوید : " ما از شما ممنونیم. زیرا به کمک شما تونسته ایم شمار دانلود های آنرا از 25 به 25 میلیون برسانیم. از شرکت کوچک و خصوصی ما تا قرار گرفتن در دنیای بزرگ شما. میشل بیکر مدیر اجرایی فایر فاکس هم احساس خود را چنین ابراز می کند :

" رسیدن به رقم 25 میلیون بار دانلود رای ما یک موفقیت بسیار بزرگ است و بسیار خوشحالیم که این رقم همچنان در حال افزایش است. فایر فاکس بار ها از سوی کارشناسان به عنوان کاربر پسند ترین راه حل برای تجربه کردن اینترنت و دیدن صفحات نامیده شده است. آنها دلیل خود را استقبال بسیار گرم کاربران اینترنتی از این مرورگر می دانند.

فایر فاکس از زمان انتشارش در ماه نوامبر دارای نرخ دانلود تقریبا ثابتی بوده است و این مسئله نکته بسیار ارزشمندی است که نشان از استقبال بسیرا زیاد از این مرورگر دارد. هم اکنون بطور متوسط هر روز 200000 بار این مرورگر دانلود می شود.

مایکروسافت هم تابستان امسال را به عنوان زمانی برای انتشار نسخه بتای اینترنت اکسپلورر 7 اعلام گرده است. فایر فاکس 1.1 هم در ماه ژوئن احتمالا منتشر می شود. به نظر می رسد رقابت شدید موزیلا و مایکروسافت برای انتشار مرورگر بهتر می تواند نوید خوبی برای بهبود کیفیت نسل بعد مرورگر ها باشد.

منبع : www.neowin.net

مشاهده : سایت موزیلا

دانلود : فایرفاکس

۱ نظر:

Reza Moghadari گفت...

به نظر من با وجود همه ي اين توصيفات فايرفاکس هنوزخيلي شانس موفقيت نداره و اين مواردي هم که الان پيش اومده مقطعي هستند خيلي ها هستند که اسم فايرفاکس رو هم نشنيدن چه برسه به اينکه دانلودش کنن!