سه‌شنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۸۴

توهم توطئه یک تحریمی درباره کوچه

اين آقا رسمن تلاش خود برایِ دست‌يابي به گوشت‌هایِ نذري و احتمالیِ جناب معين را آغازيده‌اند.يك‌نمونه‌اش سوتي گرفتن از قاليباف است.نمونه‌یِ ديگرش خب معلوم‌است لينك دادن به وبلاگ معين است.من ديگر لينك نمي‌دهم تا خدایِ نكرده تبليغي برایِ اين وزير پيشين (اين گروه فشاریِ اسبق و اصلاح‌طلب كنوني) نشود.بي‌چاره امير فهيمي خب زيادي كوچولو است و يادش نمي‌آيد.وگرنه بايد مي‌دانست.همين اصلاح‌طلبان كيانند.من برعكس ديگراني كه راحت از نيابت ملت اينان را مي‌بخشند نمي‌توانم از جنايات جلايي‌پور و امثال همين شمس و قمر و كوفت و زهرمار ديگر بگذرم.اصلن هم حاضر به كنار آمدن با كساني كه در طول تاريخ برقع مي‌زنند نيستم.اميرجان تو كه دوره‌یِ خاتمي را خودت در وبلاگ‌ات نوشته‌اي يادت نيست چه‌طور مي‌خواهي به بيست سال پيش برگردي و بفهمي؟عيبي ندارد.شايد واقعن چيزي هم به تو ماسيد.طفلي رفيق ما آرش صالحي كه هرچه اين‌در و آن در زد تا به حال بي‌فايده بود.حالا كه رفته دم ... الپر و معين شايد واقعن رستگار شود.اگر مي‌شناسي‌اش سلام مرا به او برسان و بگو يك ...‌خل كه مدعي‌ست تو را مي‌شناسد اين‌طور زريده‌است.آرزویِ شادكامي برایِ همه‌یِ جوانان عزيز دارم.باز ننويسي كه من ماكياول هستم؟

جملات بالا در توصیف من نوشته شده.ازوبلاگ پریشان خوانی
1. همیشه برای خندوندن مردم احتیاجی به گفتن جوک های بی تربیتی رشتی و ترکی نیست و میشه با ژست روشنفکری و عالمانه هم مضحک ترین حرف ها رو زد.
2. برای اطلاع از تحلیل های طرفدارن تحریم علاوه بر تاکسی و صف نانوایی و شبکه های ماهواره ای میشه به یه سری از وبلاگ ها هم سر زد.
3. اگه قصدمون تحریم. می تونیم برای توجیه رفتار سیاسی مون از استدلال افرادی مثل احمد زید آبادی – که من شخصا خیلی قبولش دارم و فکر می کنم یکی از شریف ترین روزنامه نگار ها و فعالان سیاسی ایرانه – مراجعه کرد و از تحلیل مزخرف ضیا اتابا و بقیه شبکه های لس آنجلسی استفاده نکرد.
4. گوشت های نذری و چیز های بهتر رو تو ستاد های دیگه می دن. عکس هاش هم موجوده.
5. علاوه بر اینکه تلویزیون 24 ساعته اعلام می کنه شرکت تو انتخابات وظیفه الهی و شرعیه و هر کی شرکت نکنه به اسلام و ایران خیانت کرده. عده ای هم معتقدند شرکت تو انتخابات خیانته. پشت کردن به آرمان ها ست. خود فروختگیه. طرفداری از حکومته. آقا جان شرکت یا عدم شرکت بخدا حق هر کسی هست.
6. اینکه یه آدم بی نام و نشون بیاد و تو یه وبلاگ هر چی از دهنش در می آد به کسانی که می خواهند رای بدهند بگه کار سختی نیست. مهم اینکه لااقل یک اپسیلون جرات داشته و حاضر باشه برای دفاع از ایده اش هزینه کنه.
7. وقتی خیلی از نیرو های اپوزیسون مثل نهضت آزادی و ملی مذهبی ها مه قبل و بعد انقلاب بیشترین هزینه های سیاسی رو داده اند و پاک ترین افراد ساختار سیاسی ایران محسوب می شوند. از معین حمایت کرده اند چطور یه سری بخودشون اجازه می دن به شرکت کنندگان در انتخابات براحتی توهین کنند.
8. برای همه دوستان تحریمی ریاست جمهوری احمدی نژاد به همراه روضه اضافه رو آرزو می کنم.
9. اعتراف هم می کنم خود فروخته, کوچولو و دنبال گوشت نذری هستم. دوستان تحریمی اگه شما هم دنبال گوشت نذری هستید ایمیل بزنید تا به مشارکتی ها بگم براتون با وانت بفرستند.
10. مملکت ما واقعا شاهکاره. بین تندروترین افراد درون حکومتی بی تندرو ترین افراد خارج حکومت فرق چندانی وجود نداره. هر دو سری به راحتی رقبا رو تحقیر می کنند. اون ها رو نادون می شمارند و از همه مهمتر برای بیان نظراتشون از فحش و بد و بیراه استفاده می کنند.
11. این دوستان فراموشی تاریخی و کوتاه مدت هم دارند. آقای شمس تو جمهوری اسلامی به جز سردبیری کیهان در اوایل انقلاب شغل دیگه ی ندشته و نمی تونسته قصاب باشه. در ضمن الان هم اون طرفدار رفسنجانی و تو ستاد معین پیداش نمی شه.
12. از آقای صالحی عزیز – فکر می کنم خبرنگار روزنامه توسعه باشه – هم بجای این دوست تحریمی عذر خواهی می کنم.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

احتياجي به اين متن نبود كافي بود يه لينك ميدادي تا همه از وضع قالب وبلاگ او پي به شخصيتش ميبردن

ناشناس گفت...

be in migan ye propaganda ye osooli.mercy azizam.xodaa xeiret bede.