شنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۴

برش هایی از 27 خرداد

الان ساعت 12:45 دقیقه هست. برق ما چند بار امروز رفت. نتونستم پستی بذارم. اینجا آخر شبی خیلی حوزه ها شلوغ بود. بیشتر رای ها بین هاشمی و معین بود. البته یکی از بچه های ناظر می گفت رای احمدی نژاد خیلی رفته بالا. ظاهرا بصورت تشکیلاتی و واحد به خیلی ها دستور داده بودند به اون رای بدند. می گفتند اکثریت مطلق آرای نماز جمعه مال احمدی نژاد بوده. ولی با مشارکت زیاد مردم و شلوغی حوزه ها در شب فکر کنم همون معین با هاشمی می رن دور دوم.
چند تا خبر خوشحال کننده اینکه تو چند تا روستا و شهر هایی مثل عسلویه و تربت جام معین با اکثریت مطلق اول شده. من که انتظار نداشتم در روستا هم معین اصلا شناخته شده باشه. زاستی بنده خدا قالیباف ظاهرا تمام آراش رقته به جیب احمدی نژاد. حیف اون کت و شلوار ها عطر ها و اون ساعت و اون حلقه. بجز آرایی که کردم غیر از افراد ... و ... بهش قرار بوده بدن. من فکر می کنم مشارکت بین 30 تا 32 میلیون باشه. اگه بالی 35 باشه حتی میشه انتظار داشت معین تو همین دور اول هم برنده بشه.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزيز.. از طريق شرق‌آنلاين متوجه شدم که تو اکثر مناطق تا حالا کروبی با ۲۱٪ و هاشمی با ۲۰٪ بالاتر از بقيه هستن.. معسن هم متاسفانه با ۱۴.۵٪ پايينتر از احمدی‌نژاد‌ و قاليبافه!!..
اين يه مورد،.. يه مورد ديگه هم اينکه منطقة عسلويه چون يکی از اصلی‌ترين مناطق نفتی ايرانه،.. بجز شهری کوچيک که ۳ تا ۴ هزار نفر جمعيت اغلب بومی بيشتر نداره،.. نزديک ۳۰ تا ۳۵ هزار نفر نيروی غير بومی تاسیساتی و اکثرآ با تحصيلات بالا داره که اونجا کار ميکنن.. فکر ميکنم يکی از دلايل بالاتر بودن معين تو اون منطقه همين باشه..

شادباشی..
..تنـــها..
http://boutimar.blogspot.com/