چهارشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۴

یک نوار Nav Bar برای حلقه وبلاگی طرفداران دکتر معین

مانی منجمی عزیز یک Nav Bar برای حلقه وبلاگی طرفداران دکتر معین درست کرده. اگه می خواهید دقیقا متوجه بشید می تونید به اون نواری که بالای وبلاگ من اضافه شده نگاه کنید. این Nav Bar تا حدودی شبیه به Nav Bar سیستم بلاگره که به کاربران امکان انتقال به یک وبلاگ دیگر رو از طریق زدن دکمه next بصورت رندوم می ده.

الان می تونید با کلیک بر روی عبارت "بعدی" به یک وبلاگ دیگر طرفدار دکتر معین بصورت رندوم بروید. در ضمن یک منوی کرکره ای هم شامل لیست کامل اعضا وجود داره. این لیست در زمان نوشتن این پست 204 عضو داره. می تونید وبلاگ مورد نظرتون رو از این کرکره هم انتخاب کنید.

از تمامی دوستان وبلاگ نویسی که لیست وبلاگ های طرفدار دکتر معین رو در وبلاگشون قرار دادن, در خواست میشه تا این Nav Bar رو در وبلاگشون قرار بدن تا این کار بتونه جلوه بهتری بخودش بگیره. برای دریافت اطلاعات بیشتر هم می تونید به پستی که خود مانی در این باره نوشته مراجعه کنید. فقط کافیه همانطور که گفته کد زیر رو بین تگ باز و بسته <body> و ;</body> در قالبتون قرار بدید. نظرات تون درباره این Nav Bar رو هم در خود پست مانی بنویسید.

<script type="text/javascript" language="javascript" src="http://www.manionline.org/vote4moeen/vote.php"></script>

۲ نظر:

ناشناس گفت...

very interesting! :)

ناشناس گفت...

سلام سلام من كه اميدوارم معين راي بياره . ولي اون روز اخبار مي گفت كسي كنار نكشيده از انتخابات و اينا شايعه است.
چيزي هم كه به فارغ التحصيليت نمونده چند وقت ديگه بايد بهت گفت مهندس.
و مهمتر از همه تولدت مبارك هميشه شاد باشي و صد سال زندگي با عزت داشته باشي. تولد توي ماه خرداد همين گرفتاري ها رو هم داره : دي