جمعه، خرداد ۱۳، ۱۳۸۴

حلقه وبلاگی طرفداران دکتر معین

ایجاد حلقه های وبلاگی طرفداران یک کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری برخی از کشور ها مرسوم شده است. حداقل فایده این حلقه مشخص کردن نام وبلاگ های طرفدار یک کاندیدای بخصوص است. دوست عزیزم نیما اکبر پور هم بلاگ رولی از وبلاگ های حامی دکتر معین ایجاد کرده است. البته متاسفانه وبلاگ او در حال حاضر به دلایل کاملا نا مشخصی فیلتر است. بنابراین من متن یادداشت نیما را اینجا می گذارم. او اکنون در حال تکمیل لیست خود است. من هم نام وبلاگ هایی را که مطمئن بودم از حامیان معین هستند را به این حلقه اضافه کرده ام. بنابراین از تمامی بلاگر های عزیز حامی معین که نامشان در این لیست قرار ندارد خواهش می کنم در صورت تمایل برای اضافه شدن لینک وبلاگشان نام و آدرس آنرا در قسمت نظرات این پست و یا به آدرس Moein.Ring@gmail.com میل کنند.

<b>وبلاگ‌های طرفدار دکتر معين</b><br><script language="javascript" type="text/javascript" src="http://rpc.blogrolling.com/display.php?r=077828a9a807327798dbbcbca3454c0d"></script>

کد زیر هم کد جاوا اسکریپت برای قرار دادن بلاگ رول مذکور در وبلاگ هاست. از تمامی دوستان درخواست می شود تا این کد را تا روز انتخابات در وبلاگ های خود قرار دهند. البته دوستان ما همچنان همان دوستان قدیمی هستند چه تحریمی و چه انتخاباتی. این حلقه فقط برای مشخص کردن وبلاگ های حامی است و قصد این تمایز و باند بازی در کار نیست. راستی به دوستان تحریمی هم پیشنهاد می کنم بلاگ رول وبلاگ های تحریمی را درست کنند تا به شفافیت بیشتر دیدگاه کمک کرده باشند.

پی نوشت :

خوشبختانه تا به امروز استقبال از این طرح خوب بوده و نزدیک به 60 وبلاگ تا بحال ثبت شده اند. تعدادی هم اسامی شونو فرستادن و.بزودی اضافه می شوند. فقط از دوستان عزیز خواهش می شود که همراه با آدرس وبلاگ شون اسم وبلاگ شون رو هم وارد کنند چون برای بعضی وبلاگ ها ما دقیقا نمی دانیم باید از چه نامی استفاده کنیم و کمی این مورد مبهم است.در ضمن شرمنده همه دوستانی که اضافه شدن اسم وبلاگشون با تاخیر بوده.

2 پی نوشت :
تعداد وبلاگ های اضافه شده به 106 رسیده است. تعدادی وبلاگ هم هنوز اضافه نشده اند. دوستان خوهشا فقط در کامنت های اینجا یا همان ایمیل درخواستشان را اعلام کنند.لطفا از فرستادن نام وبلاگتان در سایت 100 دلیل و جاهای دیگر خودداری کنند. چون ممکن است اسامی وبلاگ هایشان منظور نشود

3 پی نوشت :

تعداد وبلاگ ها به 147 تا رسیده. ثبت شده ها البته. سعی کردیم اشتباها وبلاگ تکراری وارد نشه. اگه موردی می بینید حتما اطلاع بدید تا حذف بشن

۳۷ نظر:

ناشناس گفت...

me 2!

ناشناس گفت...

امير جان همه كارهات باهال اند و حرفي توشون نيست جز اون نوشته روزنوشت كه در مورد لرستان نوشتيد...

امیر گفت...

سلام کایار جان
قصد توهین نداشتم .

ناشناس گفت...

... عروس بيچاره که آهسته به دنبال مادرشوهر آمده بود و تا اينجا را تحمل کرده بود ناگهان به سخن درآمد که : قربون برم خدا را ! يک بوم و دو هوا را ! اونور بوم گرما را ! اينور بوم سرما را !
خلاصه اين حکايت همينطور توی ذهنم بود ولی باور نمی کردم کسی اينقدر پررو باشه تا اينکه به اين تحليل!! برخورد کردم و ديدم الحق و الانصاف اون پيرزن تقصير نداشته و مقصر همون عروس بی چشم و رو! بوده است. چرا؟؟ ....
بقیه در وبلاگ طنز انتخاباتی جیغ و داد :http://jighodad.blogsky.com

ناشناس گفت...

agha man ham hastam منم هستم .

ناشناس گفت...

منم هستم...کارت درسته!

عاطفه گفت...

من هم هستم

ناشناس گفت...

سلام امیر خان ما هم هستیم کار خیلی جالبی هم هستش
یا علی

ناشناس گفت...

mano ezafe nakardi chera pas?

امیر گفت...

چشم اسامی جدید بزودی اضافه می شوند

ناشناس گفت...

سلام امیر خان
منم هستم
مرسی

ناشناس گفت...

salam ... khobeh ke moein in hame toye INTERNET taraf dar dareh !

ناشناس گفت...

راستی امیر اقا لینک حرف حساب رو توی لینکای این کوچه نمی بینم. رفتم کوچه بقلی اونجا هم نبود. نمیدونی کجاست؟!!!!!
http://harfehesaab.persianblog.com/

ناشناس گفت...

وبلاگ من چرا تو ليست نيست؟!!!‏

Pezhman گفت...

pezhman80.persianblog.com

Sadegh Jam گفت...

به امید پیروزی دکتر معین...

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
وبلاگ محفل با مطلبی کاملا تصویری و عکس الود تحت عنوان :

رابطه ی ((پری دریایی )) با نامزدهای ریاست جمهوری ایران

به قلم هادی رامش به روز رسانی شد.این شباهت بی نظیر پری دریایی با نامزدهای ریاست جمهوری را دست کم نگیرید.
چون وبلاگ تازه راه اندازی شده نظرات کارشناسانه ی شما می تواند راهگشای اینده اینجانب باشد.متشکرم

ناشناس گفت...

man ham be list tarafdaran moeen ezafe konid

ناشناس گفت...

ايشالا توي انتخابات پيروز بشيد. در مورد فوتبالم گرچه طرفدارش نيستم ولي شنيدم دو تا بازي داريم و فقط يه مساوي مي خواييم تا بريم جام جهاني. اميدوارم بشه! و اميدوارم اين انتخابات زودتر برگرده تا اينجا بشه وبلاگ تخصصي نه سياسي:) شاد باشي

ناشناس گفت...

خب من ترجیح میدم به جای طرف شدن با نیما اکبرپور لینک وبلاگم رو برای حمایت از معین اینجل بذارم.

ناشناس گفت...

منم هستم . اسم وبلاگ : پنجره چوبی

ناشناس گفت...

تا اطلاع ثانوي فقط "معين" موفق باشيد

ناشناس گفت...

امیر جان این بلاگ رولینگ یک حسن خوب دیگری هم که دارد اینه که بچه های بلاگر می تونند بعدا مثل همون بچه هایی که خودت هم خبر داری برن از دکتر معین پنج تا سکه طلاشون را بگیرند. این را هم اضافه کنم که لیست بلاگ رولینگ برای بچه های تحریم کننده خیلی خطرناک است و ممکنه بجای پنج تا سکه که هیچکس بهشون نمی ده، پنج تا چیز دیگه بگیرن یا بخورن...لول

امیر گفت...

آقا تو ستاد معین از این سکه های طلا خبری نبود. در ضمن حکومت الان دوست نداره آمار مشارکت خیلی بالا باشه. چون می دونه در این صورت رای معین بالا می ره.
الان رقیب اصلی معین هیچکدوم از کاندیدا ها نیستند بلکه انفعال و سرخوردگی و عدم شرکت کردمه.
الان اهداف تحریمی ها و تندرو های حکومتی خیلی به هم نزدیک شده

ناشناس گفت...

سلام
كار خوبي است. آدرس وبلاگ هاي هوادار به وبلاگ تحليل هاي روزانه نيز اضافه شد.

ناشناس گفت...

بابا تو منطقه محروم هم ما هستيم:از ياسوج.وبلاگ ما رو هم اضافه كن
http://yu.blogfa.com

علی آزادگان گفت...

Esme Blog e man:منجم باشی
Address: http://astronomer.blogspot.com
Email: admin@uranus.ir

ناشناس گفت...

www.drmoein.tk
مارم بازی بدید

ناشناس گفت...

اول جمهوری اسلامی سرنگون کنیم و بعد رای بدهیم..چون الان به هر کی رای بدیم این خامنی بازی در میاره..

ناشناس گفت...

من هم تا آخرش هستم. تا اطلاع ثانوي فقط معين
لطفاً نام وبلاگ "دوران ما" را هم به حلقه حاميان معين اضافه كنيد

ناشناس گفت...

مرا هم اضافه كنيد:

در امتداد زندگي
http://lifenevesht.blogspot.com

ناشناس گفت...

همراهتان هستم

AnnA گفت...

سلام . منم هستم . اسممو اضافه کنید

ناشناس گفت...

ما هم هستیم

Unknown گفت...

سلام منم هستم اسم بلاگم هم (یرآلما) هست

ناشناس گفت...

Man ke emshab khabam nemibarad aghaye moeen, shoma ra nemidanam .al'an vaght anast ke esbat konid che gahdr be harfhayetan motaghedid. aknoon vaghte anast ke sabet konid teshneye ghodrat nistid. al'an bayad sabet konid ke mitavanid az ghodrate havadaranetan estefade konid. emshab ganji ba an hale jesmani be zendan bazgasht. kari ke barkhalafe tamame oosoole ensani akhlaghi va hooghooghist. aghaye moeen ma az shoma khastarim ke baraye inke neshan bedahid che ghadr barayetan sarneveshte adami ke be khatere ebraze aghide in jenayat dar haghe oo shod mohem ast. ma az shoma khastarim ke e'elame tahasson konid. motmae'n bashid hezaran nafar va balke bishtar az javanan az shoma hemayat konand. aghaye moeen e'elame tahasson konid hatta agar az shoma ejazeye raees jomhoor shodan ra begirad aghaye moeen kam vaght darid

ناشناس گفت...

salam...ma age bekhaym blogemoon to in list gharar begire chi kar konim?
منم می خوام بلاگم جز این لیست بشه