یکشنبه، مهر ۱۷، ۱۳۸۴

خواستگاری به کمک یک موتور جستجو

بری شوارتز نویسنده وبلاگ مشهور Search Engine Roundtable برای اعلام رمسی خواستگاری رسمی خود از دختر مورد علاقه اش , ییشا تورفسکی دست بکار جالبی زده است. او به کمک همکاری دوست خود جیم لانزون در تیم برنامه نویسی موتور جستجوی Ask Jeeves, در بالای صفحه مربوط به نتایج جستجوی عبارت " ییشا تورفسکی" تصویر خود و یشیا را قرار داده است که در زیر آن نوشته شده است : "ییشا با من ازدواج می کنی ؟"

در حال حاضر نیز همچنان این تصویر در نتایج جستجو قرار دارد و اگر نمی توانید آنرا ببینید می توانید تصویر ذخیره شده را ببینید.
بری درباره ابتکارش می گوید : "بیلبوردی در یک بزرگراه ... بنری بر روی یک هواپیما ... تبلیغی در یک ورزشگاه ...
من دنبال روشی تازه و اصیل می گشتم. کاری که تاکنون قبل از من کسی آنرا انجام نداده باشد. چیزی ارزشمند تر از همه روش های امتحان شده ... تقریبا از بدست آوردن ایده نویی ناامید شده بودم که یکروز صبح به این فکر افتادم که چرا از طریق Ask Jeeves این کار نکنم. یشیا هم در نهایت تعجب پیشنهاد من را پذیرفت.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
حرکت جالبی بود. البته یه کمی هم حرفه ای.....