شنبه، مهر ۱۵، ۱۳۸۵

پیشنهاد یک و شش میلیارد دلاری گوگل برای خرید یوتیوب

بنا به نوشته سایت TechCrunch مذاکرات میان یوتیوب و گوگل برای خرید این شرکت توسط گوگل به مراحل آخر خود نزدیک شده است و احتمال دارد در آینده نزدیک یوتیوب با رقم نجومی یک و شش میلیارد دلار به یکی از زیر مجموعه های گوگل تبدیل شود. به نوشته مایکل آرینگتون، نویسنده این خبر، منبع او برای انتشار این خبر بسیار موثق است، اما او نتوانسته از این منبع قطعیت این ماجرا را کسب کند.
یوتیوب یک سایت در ظاهر ساده است که کاربران می توانند ویدئو های خود را در آن آپلود کنند، اما با ابن وجود در ماه های اخیر یوتیوب به سرعت در بین کاربران اینترنتی محبوب شده است و امروزه کمتر کسی است که آنرا نشناسد.
این سایت تقریبا مشابه ویدئو های گوگل دارد و چیزی فراتر از آن ندارد. اما محبوبیت زیاد باعث نگرانی مسئولان گوگل شده است و قصد دارند با خرید آن ویدئو های گوگل را به مرجع اصلی و محبوب کاربران برای دیدن و آپلود کردن ویدئو های کاربران کنند.
در ضمن به گزارش وال استریت ژورنال، مذاکرات میان گوگل و یوتیوب حقیقتاً آغاز شده است اما هنوز در مراحل اول کار قرار دارد و ممکن است توافق نهایی حاصل نشود. اما ظاهرا رقم یک و شش میلیارد دلاری ادعایی آرینگتون درست است.

منبع: DownloadSqaud

هیچ نظری موجود نیست: