شنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۸۷

یک میلیون امضا

این قضیه جمع آوری یک میلیون امضا برای اعتراض به گوگل برای تغییر نام جعلی خلیج فارس به نام اصلی آن چند روزی بود که مدام بصورت آفلاین رد و بدل می شد, حالا این بعضی از سایت های مثلا معتبر مثل تابناک هم جوگیر شدن و با انتشار خبری از خواننده هاشون خواستند به جمع آوری این یک میلیون امضا کمک کنند।
این قضیه یک میلیون امضا اینقدر آبکی و دور از ذهنه که بیشتر شبیه به اون آفلاین های فرستادن مسیج به یاهو برای نبستن اکانت کاربران ایرانیه। آخه کسی نیست به این براداران جوگیر تابناک و امت یاهو مسنجر بگه که این قضیه یک میلیون امضا رو از کجا درآوردن و اصلا چرا باید یک میلیون امضا و حتی اگه قبول کنیم یک میلیون امضا آیا جمع آوری اینقدر امضا مگه به این راحتی هاست و باز هم اگه قبول کنیم به همین راحتی هاست چه تضمینی داره گوگل این تغییر نام رو انجام بده و مگه اون هایی که هر چند وقت یکبار می آن و تو نقشه هاشون اسم فارس رو از اون خلیج برمی دارن نمی دونند که مردم این سرزمین با هر نوع تفکری از مسلمون دو آتیشه تا کافر ترمز بریده اش روی هیچ چیزی توافق نداشته باشند رو نام خلیج فارس یکجور فکر می کنند
خواهشا دست از فرستادن این مسیج های خاله زنکی بردارید و این توهم برتون نداره که با جمع آوری چند هزار امضا میتونید دنیا رو عوض کنید।। البته شخصا با اون قضیه بمب گوگلی موافق بودم اما این امضا کردن این پتیشن فقط یه جوروقت تلف کردنه

۱ نظر:

ناشناس گفت...

متاسفم برای شما! به نظرتان خیلی سخت است یک آدرس ایمیل وارد کردن؟ یعنی این قدر برای ایران ارزش قادل نیستید که یک امضا را "وقت تلف کردن" می نامید؟ اوه! خوب شد نخواسته اند سر و دست و پایتان را فدای این سه جزیره کنید!
خوب شما که اهل وقت تلف کردن نیستید چه کردید؟ چه می خواهید بکنید؟ چه گونه به عنوان یک ایرانی می خواهید اعتراض خود را اعلام کنید.
پیشنهاد بهتری دارید؟ بسم الله! استقبال می کنیم.