دوشنبه، فروردین ۲۶، ۱۳۸۷

دو دروغ تاریخی در متن نامه اعتراضی به گوگل


دکتر مجتهد زاده در مصاحبه خود با خبرگزاری مهر از وجود چند دروغ در آن نامه معروف اعتراضی یک میلیون امضایی خبر داده است. بخشی از متن مصاحبه:

وی با ابراز تاسف از گنجانده شدن برخی نکات دروغین در متن نامه ای که هموطنان ایرانی برای دفاع از واقعیات و حقایق تاریخی کشورمان به امضای آن می پردازند، اظهار داشت : متاسفانه متنی که به عنوان اعتراض به این موضوع از سوی سایت گوگل طراحی شده به نوعی خاص تلاش کرده تا تقصیر تحریف عنوان خلیج فارس را متوجه ایرانیان کند! در این متن دو دروغ آشکار وجود دارد. نخست اینکه در آن عنوان شده رضاخان در سال 1935 نام کشور ما را از فارس به ایران تغییر داده که این یک دروغ محض است زیرا این پهنه جغرافیایی همواره در طول تاریخ ایران نامیده شده و خواهد شد.

مجتهدزاده با تاکید بر اینکه این موضوع هیچگونه ارتباطی به مسئله تحریف نام خلیج فارس ندارد، افزود : دروغ دیگری که در متن مذکور وجود دارد این است که درآن به گونه ای تلویحی از ایرانیان خواسته شده تا برای مقابله با تکرار چنین مسائلی عنوان "ایران" را به همان نام قبلی یعنی "فارس" بازگردانند تا شاید از این طریق نام "خلیج فارس" هم تثبیت شود!”

متن کامل مصاحبه را بخوانید قبل از آنکه رگ های گردنتان از میهن پرستی بیش از حد متورم شود।

۳ نظر:

ناشناس گفت...

قربان! این طرفا؟! مبارک است بهارتان، نیز حضور دوباره در حوالی های مجازی...

ناشناس گفت...

با سلام.
وبلاگ خوبی دارید
از سایت ما هم بازدید کنید و در صورت امکان با ما تبادل لینک کنید, از اونجایی که page rank ایزبان در حال حاضر 4 است, مطمئنا تبادل لینک با ما برایتان بسیار سودمند خواهد بود. تبادل لینک مهمترین عامل موثر برای ظاهر شدن در صفحه اول موتورهای جستجو مانند(گوگل) است. به طوری که هر لینکی که در سایتهای متفاوت به سایتی ارتباط داده شده باشد به عنوان یک امتیاز مثبت در نظر گوگل مطرح میشود. حال اگر Page Rank سایتی که لینک شما در آن قرار دارد بیشتر باشد این امتیاز بالاتر و با ارزشتر خواهد بود.
در صورت تمایل بخش زیر را مطالعه کنید:
http://www.ezaban.com/index.php/component/option,com_linx/Itemid,172/
با تشکر

ناشناس گفت...

سلام
وب سایت بسیار جالب و مفیدی داری
اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با نام بهترین و جدیدترین ها لینک کن بعد منو خبر کن که با چه نامی لینک کنم
با تشکر مدیریت سایت ایران دیسک
www.irandisc.com