پنجشنبه، فروردین ۳۱، ۱۳۸۵

تحقیق یک وبلاگ نویس درباره پشتیبانی سرویس های وبلاگ فارسی

پرشین وبلاگ:
« متن زیر تحقیق یکی از وبلاگ نویسان سرویس میهن بلاگ بنام مهدی میباشد که وبلاگ شخصی اش در آدرس http://set.mihanblog.com/ میباشد . متن زیر عینا از وبلاگ ایشان نقل شده است . این مطلب درباره نحوه پشتیبانی این سرویس هاست.
...
**بلاگ اسکای به علت ارتقاء سرور خود هنوز دارای مشکلات ارتباطی می باشد و خیلی از کاربران این سایت هنوز سرگردان هستند. علی رغم تلاش ما نتوانستیم با مدیران بلاگ اسکای ارتباط برقرار کنیم .
** میهن بلاگ با توجه به اینکه من و دوستانم از کاربران آن هستیم ولی علی رغم تلاش زیاد و تکرار سوالات با اسم های مختلف مدیران میهن بلاگ هیچ اقدامی برای پاسخگویی به سوالات ما نکردند .
** بلاگ فا هم که علی رغم تلاش ها فراوان من و دوستانم موفق به تماس با مدیران آن نشدیم و خیلی مواقع در دسترسی به سایت بلاگفا و همچنین وبلاگهای آن دچار مشکل می شدیم .
** مدیران پارسی بلاگ جواب بعضی از سوالات ما رو در وبلاگ خودشان دادند ولی مشکلی که ما در وبلاگ های پارسی بلاگ دیدیم این است که صفحات آن خیلی کند لود می شود و کار کردن با قالب های آن جهت تغییر دادن قالب خیلی مشکل هست ..
**مدیران پرشین بلاگ بر خلاف سایرین تمام سولات ما را با اضافه کردن ایدی ما به لیست مسنجر های خودشان دادند. (مطلب کامل) »

نتیجه گیری احساسی: پرشین بلاگ تو که دل ما رو بردی. تو که همه ما رو کشتی.
نتیجه گیری اخلاقی: پرشین بلاگ برنده جایزه مودب ترین سرویس وبلاگی
نتیجه گیری فنی: مهم ترین فاکتور یک سرویس وبلاگی جواب دادن به سئوالات و add کردن اون ها تو لیست یاهو مسنجر . به حساب می آد
نتیجه گیری غیر اخلاقی: ای بلاگفای ... . من که ... تو رو ... می ... ای بلاگ اسکای
ضد نتیجه: بابا پرشین بلاگ بابا توهم شعور مخاطبان رو بی خیال

۳ نظر:

ناشناس گفت...

wow ... eyval persianblog

farzad گفت...

بله ولی پرشین بلاگ جز آثار تاریخی و باستانی وبلاگستان به حساب می آد

ناشناس گفت...

سلام ، سال نو بر شما مبارک ، همه ی روزهای زندگیتان سرسبز و یهاری (( در گلستان دمیده نور بهار / چشم گل را به این دیار بیار )) به امید دیدار