لوگو هاي مناسبتي گوگل ديگر تبديل به بخشي از شخصيت اين شركت شده اند. بسياري از كاربران اينترنتي مشتاقانه نحوه تغيير اين لوگو ها را تعقيب مي كنند و خيلي وقت ها بر سر بودن يا نبودن لوگوي مناسبتي براي يك روز خاص اختلاف نظر پيش مي آيد. در كشور خودمان نيز قرار گرفتن لوگوي نوروز در گوگل تقريبا دغدغه بسياري از كاربران شده است و سعي مي كنند هويت فراموش شده ايراني را در يك لوگوي چند سانتي گوگل پيدا كنند.
بخش بريتانيايي گوگل در اقدامي جالب مسابقه طراحي لوگو گوگل توسط كاربران برگزار كرده است. اين مسابقه توسط تمامي مدارس بريتانيا و در رنج سني 4 تا 18 سال برگزار مي شود.
قرار است لوگو هاي ارسالي دانش آموزان توسط يك نيم داوري خبره مورد بررسي قرار گيرد و 30 طرح برگزيده براي انتخاب طرح برنده به نظرسنجي عمومي گذاشته شود. طرح برگزيده اين شانس را خواهد داشت تا لوگوي او به مدت 24 ساعت به جاي لوگوي اصلي گوگل در صفحه بريتانيايي گوگل قرار بگيرد. همچنين طراح برنده مي تواند سفر چهار روزه رايگان به مجموعه گوگل در كاليفرنيا داشته باشد.
گفتني است طراح لوگو هاي مناسبتي گوگل، دنيس يانگ است. در وبلاگ گوگل نيز برگزاري اين مسابقه را برابر با يك روز استراحت براي دنيس دانسته است.
منبع: InsideGoogle
۱ نظر:
به نظر می رسه ایده ی خیلی جالبیه. در ضمن اینکه می تونه شوق آفرینش یه طرح تازه رو ایجاد کنه تبلیغ خوبه هم هست برای گوگل
ارسال یک نظر