دوشنبه، مرداد ۱۶، ۱۳۸۵

این همه وبلاگ خوب دخترونه

قصد من از نوشته قبلی (وبلاگ ها آنلاین می میرند) اصلا دسته بندی وبلاگ ها به زنانه/مردانه و یا با ارزش/بی ارزش نبود. اما بعضی از از جملاتش موجب ناراحتی بعضی از خانم های وبلاگ نویس شد. قبول هم دارم بعضی کلماتش اشتباه بود و اصلا نشون دهنده عقاید من نیست.
من خیلی به دسته بندی جنسی و محتوایی وبلاگ ها اعتقاد ندارم و سعی نمی کنم با پیش فرض های ذهنی وبلاگ ها را به خوب و بد تقسیم کنم.
تو این چند سالی که با وبلاگ ها سر و کار دارم. مشتری نوشته خیلی از وبلاگ هایی هستم که نویسنده هاشون مونث هستند. از لینک های بلاگ رولینگ هم معلومه. وبلاگ هایی مثل زن نوشت، خورشید خانم، شرتو، زهرا، امشاسپندان، مانامهر و ده ها و صد ها وبلاگ دیگر.
در ضمن خیلی از وبلاگ های دخترونه دیگه هم هست به شهرت اون وبلاگ ها نیستند و محتواشون نه سیاسی نه اجتماعی و نه فنی و من از خودنشون لذت می برم حتی اگه درباره چیز هایی بنویسند که خیلی مهم و با اهمیت نباشند.
بنابراین خواهشا من رو متهم به داشتن نگاه تک بعدی مردونه نکنید. اون جملات فقط یک بیان احساسی بوده. این قضیه را برای همیشه همینجا دفن کنید.

نقد هایی دیگر درباره وبلاگ ها آنلاین می میرند:
نقدی بر نگاه به وبلاگ های زنان در «وبلاگ ها آنلاین می میرند»
مهاجر چوب دو سر ...
نوشته ای دلگرم کننده برای پرستوی زن نوشت و هر فیلترشده دیگر

۲ نظر:

ناشناس گفت...

age eteghad dari ke be ounche ke neveshti aghide nadari lotfan in jomlaro pak kon: "بر خلاف اکثریت دختران وبلاگ نویس دغدغه های زرد و نازل نداشته باشد".

it's really a yellow feeling, even if its just a feeling!

ناشناس گفت...

sorry for the false website, in last comment.
it is a little strange that if I have no weblog I have to comment as anonymous.