جمعه، مهر ۰۷، ۱۳۸۵

دنیای بدون افتخارات جای بهتری است

هر چقدر هم که فرض کنیم این نوشته وبلاگ شرح تند بوده است و این فایل صوتی اش غیر اخلاقی و یا اینکه قضیه افتخار نویسی حرکتی شیطنت آمیز برای دست انداختن یک نوجوان 16 ساله بوده است، اما باز هم نتیجه کار تا حدودی مطلوب بوده است، زیرا همان نوجوان 16 ساله معروف بالاخره راضی شد تا آن ساید بار احمقانه کنار وبلاگش را حذف کند و در چند پست از وبلاگش به اشتباهات خود اعتراف کند. هر چند سعی کرد با گرفتن نقش یک گناهکار اغفال شده تمامی اشتباهات را به گردن دیگران بیندازد.
و البته من نمی دانم که این برادر نوجوان دست از کامنت های اسپم گذاشتن برداشته است یا نه و یا اینکه دیگر ایمیل ها و پی ام های اعصاب خورد کن می فرستند یا نه، اما می دانم که قطعا او و امثال دیگر جرات اسپم فرستادن های این چنینی را نخواهند داشت زیرا ممکن یکروز کاسه صبر همه لبریز شود و در یک حرکت دسته جمعی تمامی افتخارات پو شالی او را به تمسخر بگیرند.
با این همه ترک عادت همیشه موجب مرض بوده است زیرا این آقای عشق افتخار باز هم یک ساید بار افتخاری دیگر به وبلاگش اضافه کرده است. البته ساید باری بسیار کوچکتر از قبلی. اما نکته جالب توجه اش ادعای او به همکاری با روزنامه معتبر واشنگتن پست است.
باید امیدوار باشیم که برای همیشه دست اسپمر ها و افتخار نویس ها از شر وبلاگ فارسی قطع شود تا مجبور نباشیم برای چند روز با پست های تمسخر آمیز و در عین حال خشمگین وبلاگ نویسان روبرو شویم. باور کنید که نه تنها اینترنت، بلکه کل دنیا و مافیه ها هم بدون حضور افتخارات جای بهتری برای زندگی کردن است.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

ولی جداً حرکت جالبی بود!
من هم امیدوارم که موثر واقع شده باشد!

ناشناس گفت...

nemidoonam khosham nemiad az in kara ! ! !