یکشنبه، دی ۲۰، ۱۳۸۳

پارس آنلان و فیلترینگ

از طریق آفلاین های یاهو مسنجر, متوجه شدم که پارس آنلاین سایت اورکات رو فیلتر کرده. متن پیغام این دوست کاملا نشان دهنده حرکت گستاخانه پارس آنلاینه. ظاهرا این پارس آنلاین قصد نداره دست از آزار و اذیت کاربران ایرانی برداره. البته ظاهرا چنین شرکت معظمی برای فعالیت و کسب درآمد خود باید خوش خدمتی هایی از این دست زیاد انجام بده. هر چند راهکار های دوست عزیز من به نظر نمی رسه در جلوگیری از فیلترینگ موثر باشه. چون فکر می کنم دستور فیلترینگ اورکات از بالا رسیده و پارس آنلاین هم سر خود این کار رو نکرده. البته الان توی کافی نت _ الان شمال هستم _ اورکات بازه. راستی قضیه فیلترینگ وبلاگ های بلاگر و پرشین بلاگ هم ظاهرا داره انجام میشه. من به مسئولان عزیز پیشنهاد می کنم به جای اذیت کردن خودشون و فیلترینگ دونه به دونه و یا حتی فله سایت ها و وبلاگ ها به کل اینترنت رو قطع کنند تا هم خیال ما راحت بشه که دیگه دلمون به داشتن یک اینترنت مزخرف پر سرعت خوش نکنیم و نه اینکه آقایون دلار های نفتی رو بابت فیلترینگ و دخالت تو جزئی ترین مسائل زندگی مردم حروم نکنند.
شرکت پارس آنلاین سایت اورکات رو فیلتر کرده. این کاریه که ظاهرا خیلی از شرکت های دیگه هم بزودی انجام خواهند داد. لطفا کارت های پارس آنلاین رو تحریم کنید. این کار ممکنه ظرف یکروز نزدیک به 40 یا 50 میلیون تومان به این شرکت ضرر بزنه. بنابراین مجبورند فیلترینگ رو بردارند. بنابراین شرکت های دیگه مجبورند از ترسشون این سایت رو فیلتر نکنند. این پیغام رو برای 10 نفر بفرستید. به این فکر کنید شاید دیگه هرگز نتوانید سایت اورکات رو ببینید.

در همین زمینه :
اينترنت چيست، وبلاگ چيست ؟