جمعه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۵

نرگسی که انرژی هسته ای می خواهد

فرض کنید شما کارگردانی به نام سیروس مقدم هستید. در این سال ها آنقدر سریال ضعیف، سطحی و شعاری برای شبکه های مختلف تلویزیون ساخته اید. از همان سریال ها که آدم بد هایش، کسانی هستند ریششان سه تیغه است و احیانا از خارج برگشته اند و آدم خوب هاش با پیراهن روی شلوار و ریش شناخته می شوند.
حالا تبدیل به کارگردان محبوب صدا و سیما شده اید. بودجه های کلان می گیرید تا آنچه را که صلاح است به خورد مردم بدهید. برایتان هم اصلا مهم نیست چه اثری ضعیفی باید در بهترین ساعات شب های تابستانی از بهترین شبکه تلویزیون به مردم نشان داده شود.
حالا که با چنین بودجه کلانی تقبل ساخت سریال نرگس را کرده اید. بد نیست برای خوش خدمتی هم که شده در لابلای آن پیام های سیاسی و سفارشی به خورد ملت بدهید و در میان یک سریال مثلا دراماتیک چند دقیقه ای درباره آب سنگین، راکتور هسته ای و انرژی هسته ای حق مسلم ماست صحبت کنید.
به هر حال رابطه دو طرفه دارید آنها به شما اعتماد دارند و حاضرند برای یک کارگردانی فوق العاده ضعیف حسابی سبیل تان را چرب کنند شما هم باید با تصنعی ترین و مسخره ترین شکل ممکن به مردم گوشزد کنید که انرژی هسته ای حق مسلم آنهاست. فقط حیف صدا وسیما کارگردانی قابل تر از شما در چنته اش پیدا نکرده است که اعصاب ملت هنگام پخش قسمت های مربوط به هسته ای خیلی خورد نشود.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

من که این سریال رو هرگز ندیدم ولی شنیدم که آقای کارگردان چه گلی کاشته!
پستهای قبلی رو کی نوسته بودی که ندیده بودم همش جالب بود مخصوصا اون عکس ها
و امید که به زودی سربازیت تموم بشه شیرینی پایان خدمت رو ما هم بخوریم!
موفق باشی

ناشناس گفت...

واله بخدا همینو بگو.
اصلا به قول دوستم میترسم آخرش تو دست خودمون بترکه این انرژی هسته ای.