یکشنبه، شهریور ۱۹، ۱۳۸۵

من بی نظیرم تورو خدا بهم لینک بدید

من دنبال مسائل حاشیه ای نیستم اما اگر شما هم وبلاگ نویس هستید حتما با این موجود روبرو شده اید که فکر می کند ارزشمند ترین موجود خلق شده تاریخ است و با وجود سن و سال نه چندان زیادش آنقدر موفقیت های جورواجور بدست آورده که اگه همه بلاگر فارسی هم جمع شن نمی تونن به گرد پاش برسن.
اینکه شاهکار آفرینش خداوندی است به کنار. ما همه تعریف و تمجید های او از خودش را قبول داریم. اما نمی دانیم او چه اصراری دارد که وبلاگ هم بنویسد و به کلکسیون هنر های خود وبلاگ نویسس را هم اضافه کند. تا اینجا هم خیلی اتفاقی بدی نیفتاده است و فقط حداکثر چند مگ حافظه حرام/حلال شده است. اما اینکه او می خواهد با اصرار و اسپم از همه وبلاگ های فارسی لینک بگیرد و اسم مبارکش را پای همه لینک ها بیندازد مشمئز کننده است. اینکه به وبلاگ های مختلف سر می زنیم و در کامنت ها رد پای اسپم این نابغه را می بینیم کمی یعنی خیلی بیشتر از کمی عذاب آور است.
اسم این شاهکار تاریخ خلقت را نمی آورم چون می دانم آنها مبتلا به اسپم ها و اصرار های او هستند متوجه شده اند. می ماند آنها که وبلاگ نویس نیستند. باید خیالشان راحت باشد که این موجود فعلا برنامه ای برای اد کردن تمامی آی دی های یاهو مسنجر ندارد. ایکاش او کمی بیشتر عمو پورنگ و خاله نرگس و از این جور برنامه را نگاه کند تا دست از سر کچل و غیر کچل وبلاگ نویس ها بردارد و هر وقت یاد گرفت اگر کسی دوست داشته باشد به دیگری لینک می دهد و اسپم فرستادن از ... هم بدتر است، آنوقت می تواند به وبلاگ نوشتن فکر کند.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

آی گفتی
آخه آدم بره به کدوم عدلیه عریضه بنویسه! آقا شوما نابغه ای قبول. کارت درسته صحیح. هزار تا کار ریز و درشت بلدی ایول.
خب به ملت چه؟ ایشالا خدا به والدینت ببخشدت! حالا چرا گلوی خودت و گوش ملت رو جر میدی؟ شما که این همه کمالات داری یحتمل صدات به گوش مردوم 7 تا کهکشون اونور تر هم رسیده. پس چرا این دوتا کامنت ملت رو اسپم مالی میکنی.

خوبیت نداره عموجون.

ناشناس گفت...

آخ امير جان حرف دل ما رو زدي.
من خسته شدم اينقدر ازم خواست به پستهاش در بلاگ نيوز و اينور و اونور لينك بدم

ناشناس گفت...

اوه، هوه، اوه ... فهمیدم کیو می گی ... فکر کنم بزودی شبکه تلوزیونی هم راه بندازه اسمشم بزارهztn(ziabar tv network)

ناشناس گفت...

:D :D mishe linke mano bezari webe man bi nazire :))

ناشناس گفت...

بي خيال بابا ! ديوانه ست!!!! هيچ فكرشم نيمكردم اين جوري باشه اين بشر :-&

Donya گفت...

حرف هات درست ولی جدیداً یه چیزی برام جالب تر شده!اونایی که تایید می کنن و چهار تا فحش هم می ذارن روش و می گن آره حق با توئه! ولی از طرف دیگه برای اون اقا کامنت می ذارن و می گن دوست جون اگه دوست داري لينك كن! منم شما رو لينكيدم
آدم نمی دونی چی رو باید باور کنه؟ اینکه تند تند میان تاییدت می کنن و می گن آدم فلانی دیوانه ست، راست می گه یا وقتی که می خونی همون فلانی را "دوست جون" خطاب می کنن و می گن البته حرفت را تایید می کنم. ما که بخیل نیستیم.. دوستیشون مستدام

ناشناس گفت...

سلام
من همه حرفهای شما و تمام کسانی که
در مورد کورش نوشتند رو قبول دارم
ولی این رسمش نبود
می شد با ای میل باهاش برخورد کنید
به هر حال کم تجربه هستش
نباید اینجوری خورد بشه
وقتی مطلب وبلاگ شرح رو خوندم خیلی براش ناراحت شدم.
شماها بزرگید
نمی دونم