دوشنبه، شهریور ۲۷، ۱۳۸۵

بلاگفای کلاهبردار یا کلاه برداری از بلاگفا

وقتی شما جنسی را می فروشید. یک حالت بیشترندارد و آن این است که جنسی که قبلا متعلق به شما بوده دیگر مال شما نیست و در اختیار خریدار است. حالا این قضیه فروش بلاگفا هم تقریبا همین طور است. اگر واقعا دوست عزیز ما، علیرضا شیرازی سایتش را فروخته باشد، خب فروخته است و اینقدر راحت نمی تواند همه چیز را انکار کند. اما اگر نفروخته است پس حتما حميد محمود زاده ، مدير عامل شركت نرم نگاران آرميتيس دارد در روز روشن دروغ می گوید و قصد کلاهبرداری دارد.
البته اینکه خرید و فروش یک کالا که وجود خارجی ندارد. مثل یک سایت چقدر از نظر قوانین حقوقی ایران درست است یا نه بحث دیگری است. آن هم در حالیکه لایحه جرایم رایانه ای هنوز سرنوشت معلومی پیدا نکرده است.
به هر امیدوارم پایان ماجرا هرچه باشد به ضرر هزاران کاربر سایت بلاگفا نشود و تهدید کسی ادعا می کند مالک جدید بلاگفا ست عملی نشود و این سایت بسته نشود. به هر حال من که ترجیح می دهم همچنان علیرضا مالک این سایت باشد و با هوش و ذکاوت بالای خود ابزاری بهتر برای کاربرانش فراهم کند.

درهمین باره:
مدير عامل شرکت نرم نگاران آرميتيس: در صورت عدم انتقال بلاگفا توسط فروشنده؛چاره‌‏اي جز مسدود كردن سايت نخواهيم داشت (ایلنا)
ابهام در موضوع فروش سرويس «بلاگفا» به يك شركت نرم‌افزاري (ایتنا)
علیرضا شیرازی: بلاگفا فروخته نشده است (بلاگفا)

تکمیل: به نظرم اگر این اخبار مربوط به فروش بلاگفا صحیح هم نباشد خدشه جدی به اعتبار این سایت وارد شده است و این خودش برای رقبای حاشیه ساز بسیار مطلوب است.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

manam omivdaram Mr. shirazi sahebe blogfa moonde bashan :)

ناشناس گفت...

به این مطلب شما در بلاگ نیوز لینک داده شد

ناشناس گفت...

همينه كه من هميشه با سرويس دهنده‌هاي داخلي مشكل داشته‌ام.

ناشناس گفت...

Ba Salam va Dorood.

motmaen bash ke ghazieh forosh ya adam forosh blogfa nist.
hata kasi donbal blogfa ham nist.

ghazieh faghat sar o seda baraye bad neshon dadan blogfa hast. didi che ghadr kar resanehi kardand? midani be chand khabar negar ....

faghat va faghat saro seda. motmaen bash ke blogfa na filter mishavad va na be dast kasi be ghar man modirat khahad shod.