جمعه، مرداد ۱۴، ۱۳۸۴

نسخه بتای 2006 ویروس کش Norton منتشر شد


نسخه بتای آنتی ویروس نورتون 2006 ویژه ویندوز اکس پی منتشر شد و اکنون می توانید آنرا دانلود کنید. بر طبق اظهار نظر ها نورتون آنتی ویروس شرکت سیمانتک قابل اعتماد ترین و قدرتمند ترین ویروس کش وجود در جهان است. این نرم افزار قادر است انواع مختلف ویروس ها و ریسک های امنیتی را بطور خودکار از بین ببرد, جلوی حملات کرم های مشخص اینترنتی را سد کند و از آلوده شدن ایمیل ها و پیغام های کوتاه شما جلوگیری کند.
نورتون آنتی ویروس 2006 شامل ویژگی های جدید و بهبود در کارآیی نسبت به نسخه های قبلی است. با دانلود کردن این نرم افزار قطعا می توانید تجربه امن تری در استفاده از اینترنت داشته باشید و بازی دلخواهتان را با آسودگی بیشتری انجام دهید. شرکت سیمانتک مشتاق به دریافت فید بک های کاربرانش است و به 50 نفر اول از کاربرانی که بتوانند باگ های احتمالی در این نرم افزار را گزارش کنند, یک نسخه اصلی این نرم افزار را هدیه خواهد کرد. افراد برنده از طریق ایمیل مطلع خواهند شد. برای گزارش باگ باید به آدرس http://symantecbeta.atgnow.com/demo/default.asp مراجعه کنید و مشخصات کامل مربوط به ایمیل خود را وارد کنید.
شرکت سیمانتک از نسخه های بتای این ویروس کش پشتیبانی فنی به عمل نمی آورد. برخی از ویژگی های جدید ورژن جدید نورتون آنتی ویروس عبارتند از : طراحی جدید محیط کاربری (اینترفیس), قابلیت اطمینان بیشتر, ایجاد مرکز دفاعی نورتون و حفاظت از شما در برابر حملات جاسوسی و تبلیغاتی در حین استفاده از اینترنت.

منبع : نیو وین
دانلود : کلیک کنید

۴ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام و احترام
ولی امیر جان طبق گزارشی که 10 ویروس یاب برتر دنیا را معرفی کرده بود ویروس یاب Bitdefender Profesional بهترین ویروس یاب شناخته شده است. هم خیلی سریع است هم حافظه و درصد کمی از پردازنده را اشغال می کند و هم از یک فایروال داخلی برخوردار است.

ناشناس گفت...

باسلام

به نظر من آنتی ویروس نورتون واقعا مزخرفه

اگه یه آنتی ویروس واقعا توپ میخواین ُِّآنتی ویروس ( کاسپراسکی )روامتحان کنین.

البته آنتی ویروس BITDEFENDER هم بد نیست ولی KASPERSKY یه چیز دیگست.

اگه باور ندارین خودتون امتحان کنین.

با تشکر KOTKOT38 از مشهد.

ناشناس گفت...

به نظر من نورتون بر همه آنتی ویروس های دنیا برتری دارد . همه نوع امنیت را برای کامپیوتر می آورد دیگه چی می خواهی ؟

ناشناس گفت...

من دطو نه