سه‌شنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۸۵

مصیبت استفاده از اینترنت پر سرعت

چند روز شاید هم چند هفته است که سرعت اینترنت (شرکت شاتل)ADSL که از آن استفاده می کنیم حسابی افتضاح شده است. خیلی کار ها بویژه آپلود ها با مشکل روبرو شده. هیچکس هم نیست جواب بده و سرسری می گویند فیبر نوری عربستان قطع شده. واقعا در ایران همین کار کردن با اینترنت هم می تواند برای آدم مشکلات روحی و شغلی بوجود بیاورد. وقتی نتوانی کار را سر موقع آپ کنی و یا برای تست آنها به مشکل بخوری. ایکاش نمایندگان مجلس که از طرح ملی از لباس گرفته تا سیستم عامل و اینترنت و ... حمایت می کنند، فکری به حال اینترنت ذغالی کشور هم بکنند.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

امير جان خبرش درسته.چند روز پیش کابل فجیره - بمبئی قطع شده بود. توی فارس نیوز این رو چند روز پیش خوندم. این خبر دروغ نیست.

ناشناس گفت...

دوست عزیز کوچه ی پرباری دارید!...باعث افتخار بنده است که با شما تبادل لینک داشته باشم!...در هر حال لینک شما در بلاگ حقیر ثبت شد!...منتظر عکس العمل حضرتعالی هستیم!

مهرداد گفت...

به منم همینو میگن
پشتیبانی شاتل در حد صفر هست

ناشناس گفت...

شاتل بر خلاف اینکه خدمات و هر چیز دیگری که دارد و ندارد را در بوق و کرنا می کند، واقعاً از یک شرکت کوچک زیرزمینی ساختار اداری و خدمات مشتری بدتر و ضعیف تری دارد. میگید نه؟ این را حتما! بخوانید: http://www.musavis.com/1386/03/08/dont-buy-from-shatel-aria-rasane-tadbir/