چهارشنبه، خرداد ۰۴، ۱۳۸۴

گوگل و بلاگر بابت یکساعت حضور شما 50 دلار می پردازند

سایت بلاگر در راستای بهبود کیفیت عملکرد و طراحی سرویس وبلاگ نویسی خود به کسانی که حاضر به کمک به این شرکت باشند به ازای یکساعت همراهی 50 دلار می دهد. قضیه از این قرار است در یکی از روز های اول ماه ژوئن قرار است سرویس های بلاگر مورد تست و آزمایش قرار بگیرد, مدیران این شرکت از کلیه وبلاگ نویسان عضو بلاگر دعوت کرده اند تا با فرستادن ایمیل به این شرکت برای حضور در آن برنامه اعلام آمادگی کنند. مدت این آزمایش یکساعت و هزینه پرداختی هم 50 دلار خواهد بود.

محل این قرار هم در مجتمع گوگل در شهر کالیفرنیا و ناحیه Mountain View است.البته برای حضور در این آزمایش غیر از عضویت در سایت بلاگ باید شرایطی دیگری هم داشته باشید. مثل :

· بالای 18 سال بودن

· داشتن سابقه وبلاگ نویسی به مدت دو ماه

· برای شرکت وبلاگ نویسی دیگری کار نکرده باشید.

بنابراین اگر شما بلاگر هستید و امکان سفر به کالیفرنیا را دارید می توانید به آدرس blogger.usability@gmail.com میل بزنید و مشخصات خود را بفرستید و اعلام آمادگی کنید. مشخصات شامل :

· شماره تماس

· آدرس ایمیل

· شهر محل سکونت

· جنسیت

· آدرس وبلاگ

۷ نظر:

ناشناس گفت...

بي خيال آقا امير... ما نه بودجه كاليفرنياش و داريم نه وقت شو... نه بلديم خارجكي صحبت كنيم... دمت گرم عزيز... خيلي آقايي... ايول... .

ناشناس گفت...

مطالبتون همیشه جالبه اما حیف که نه پول کالیفرنیا رفتن هست نه ویزاش و گرنه من یکی حتما میرفتم
موفق باشی

ناشناس گفت...

i hate football :))
blogger nistim emkanate safar be california ro ham nadarim :D
movafagh bashi

ناشناس گفت...

سلام می گک این بلاگری ها و گوگی ها به پوچی رسیدند بابا 3 ساله هیچ کاری نکردند ولی حیف من نیستم و گرنه گوگل مثل افعی می خوردم

ناشناس گفت...

sghl

ناشناس گفت...

بابا خوبی تو

ناشناس گفت...

in chera to safheh asli nemireh