دوشنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۴

قرار وبلاگی - روز 5 شنبه - پارک لاله

روز 5 شنبه یه قراره وبلاگی داریم. محل این قرار پارک لاله است. ساعت 6 بعد از ظهر. این قرار با توجه به ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی به مدت 24 ساعت قبل از روز رای گیری به منظور حمایت و طرفداری از دکتر معین و کاندید دیگری نخواهد بود. بلکه یک جلسه ساده و خودمونی بین وبلاگ نویسانه بعد از چندین ماه یا هفته تلاش و رقابت انتخاباتی. از همه دوستان هم دعوت میشه تا در این جلسه شرکت کنند . اگر حرفی و حدیثی پیشنهادی انتقادی هست بگن. دوستان شهرستانی و خارج نشین هم فکر می کنند توانایی شو و دارند جلسات مشابهی رو برگزار کنند. به هر حال 5 شنبه روز جالبیه. یکروز مونده به انتخابات و تعیین سرنوشت.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

tooye halge weblogi manam bezar :
http://selection84.blogfa.com/

ناشناس گفت...

تجمع وبلاگی وبلاگ نویسان حامی معین : روز پنجشنبه مورخ 26/3/84 در میدان گاه اصلی پارک لاله ، ساعت 18 بعدازظهر برگزار می شود . از تمامی وبلاگ نویسان حامی معین دعوت می شود در این مراسم شرکت کنند .

ناشناس گفت...

به نام حضرت دوست
جناب آقای فهیمی سلام
ضمن سپاس از کلیه اقدامات شما و تلاش در روند فراهم سازی بستر مناسب جهت آگاهی دیگران از فرآیندهای آزادیخواهی متاسفانه وبلاگ راه اندازی شده صد دلیل برای رای به دکتر معین دچار آلودگی گفتاری در نظرات شده و راه برای بیان نظرات افراد تحریمی و بدتر از همه توهین و فحاشی باز شده.لطف کنید شرایط مناسب را به وبلاگ فوق الذکر جهت ارایه مطلوب تر این مهم فراهم کنید.
راه آزادی و آزادگی مانا و مهرتان پایدار

امیر گفت...

سلام دوست عزیز
سایت 100 دلیل مورد حمله ناشیانه گروهی قرار گرفته بود. البته الان این مشکل حل شده و امکان قرار دادن نظرات بدون اجازه آدمین وجود ندارد.
من هم سعی می کنم نظرات توهین آمیز و زشت رو سریعتر حذف کنم
از تذکر بجای شما هم ممنون
به امید پیروزی دکتر معین

ناشناس گفت...

سلام، اگر امکان دارد متن فراخوان کانون نویسندگان ایران برای گردهمایی فردا سه شنبه در برابر زندان اوین را در وبلاگتان منتشر کنید. جان ناصر زرافشان در خطر است!

ناشناس گفت...

از تذکرت درباره لوگوی حمایت از معین ممنون. ولی قبول کنید که جمله فقط معین تا اطلاع ثانوی بار منفی داره. حداقل کسانی هستند که برداشتشون مثل من باشه. برای همه که نمی‌تونید توضیح بدید.

ناشناس گفت...

سلام امیر جان میدانم دیر است ولی به هر حال پیشنهاد بدی نیست فردا که تبلیغات ممنوع است حداقل کاری که میتوانیم بکنیم این است که یک پست وبلاگهایمان را همگی به عکس بزرگ دکتر معین و در زیر آن متنی مثلا مثل این "این یک شعار انتخاباتی نیست این یک عقیده است " اختصاص دهیم اگر موافق بودی در وبلاگت بنویس تا همه بفهمند و این کار را فردا بکنند.
موفق باشی