سه‌شنبه، خرداد ۱۷، ۱۳۸۴

صد دلیل برای رای دادن به دکتر معین

از دیروز سایتی رو راه اندازی کردیم به نام 100 دلیل. این سایت مخصوص طرفداران دکتر معین است و خوانندگان می توانند دلایل خودشون برای رای دادن به معین رو اونجا بنویسند. البته هر فرد با یک ایمیل فقط یکبار حق فرستادن دلیل داره. دلایل فرستاده شده هم بلافاصله در سایت نمایش داده نمی شه و آدمین باید اون ها رو تایید کنه.
آدمین سایت هم تا امروز خودم بودم و نظرات رو با نظارت استصوابی خودم در سایت قرار می دادم. اما امشب سعی می کنم صفحه مدیریت اون رو به شکل قابل فهمی درست کنم و آدمین اون رو هم به دوستان نسیمی بسپرم تا از شر این نظارت استصوابی راحت شم.
سعی کنید دلایل تون رو حتما فارسی تایپ کنید. انگلیسی و فینگلیش نباشه. حتی الممکن توهین آمیز نباشه. این دلایل برای طرفداری از دکتر معین خواهد بود و فعلا از درج نظرات دوستان تحریمی هم معذوریم. چون وقتی تا انتخابات نمونده و فرصت بحث آنچنانی نمونده.
اگر هم نظر فنی و غیر فنی در مورد این سایت دارید اینجا بنویسید.
پی نوشت :
دلایل فرستاده شئده به 236 عدد رسیده است. بجز 5 6 مورد بقیه غیر تکراری هستند. سعی کردیم اکثر نظرات رو هم در سایت قرار بدیم و خیلی شورای نگهبان بازی در نیاریم. الان یک کانتر هم می ذارم برای دلایل تایید شده. تا خودتون یه مقایسه ای بکنید.

۹ نظر:

ناشناس گفت...

ایول کار خوبیه.
حیف که یه کمی دیر جنبیدی.
اگر یه کمی زودتر این کار انجام می شد بهتر بود.
ولی بازم دمت قیژ

ناشناس گفت...

سلام . کار خیلی خیلی خیلی خوب و جالبی کردید . کم کم داشتم نا امید میشدم که دکتر معین هم رای بیارن ! هر کسی میخواد به یکی رای بده ... ادرسش رو تو سایتم میذارم . اگر لوگو داشت باز هم بهتر بود

ناشناس گفت...

سلام. من لينكتو اضافه كردم اميرخان. ممنون مي شم للينك بدي.

ناشناس گفت...

سلام امیر جون مخلصیم.من برخلاف شما تو این چند وقت به وبلاگت سر زده ام. راستش رو بخواهی وبلاگ های کامپیوتری رو بیشتر از وبلاگ های سیاسی دوست دارم. خبر دارم پیش آلپر تو ستاد نسیمی.نه؟ آقا من که ای میل زدم وبلاگ روح بلاگر رو تو لیست وبلاگ های حامی معین قرار بدی. ای میل نرسید؟شما خودت هم حواست نبود وبلاگ منو تو لیست بگذاری؟ بابا ای ولله به این حافظه. راستی نظر منو در مورد این که چرا به معین رای میدم خوندی؟تو سایت صد دلیل؟

ناشناس گفت...

:( bayad sabr konam ta in entekhabat tamoom beshe. ishala un kandidaye montakhabe shoma ray biare :) har chi bashe farhangie

امیر گفت...

دوست ناشناس من آدرس یا اسم وبلاگتونو نمی دونم
سانی جان راست میگی البته باید 10 روزی صبر کرد
روح جان ببخشید پاک یادم رفته بود. الان نگاه می کنم اگه نما اضافه نکرده بود اضافه می کنم

ناشناس گفت...

تواین مملکت که تبعیض غوغا میکنه هروقت هم که میخواهیم از حق خودمون دفاع کنیم بلافاصله میگین فیمینیست !

امیر گفت...

خانم آیدا سلام
اولا وبلگتون فیلتره و من نتونستم ببینمش
دوما حق زنان خیلی وقته تو ایران پایمال شده و با یه استادیوم رفتن درست نمی شه. باور کنید
ایکاش تلاش ها و انرژی هامون صرف موارد مهمتری می کردیم
استادیم رفتن حق زنان و دختران ایرانیه ولی بخدا مواردی دیگه ای هم هست که مهمتره و باید به اون ها اعتراض کرد. به نظر من تحصن اینطوری پشت در استادیم فقط فرصت سوزی و از بین بردن پتانسیل هاست

ناشناس گفت...

به نظر من دليل چهارم (البته از پايين و تا اين لحظه) از همه محكم تر و جانانه تر بود منو مجاب كرد كه به معين راي بدم.