جمعه، خرداد ۲۷، ۱۳۸۴

آن برگ رای - سهم من از دمکراسی

رای دادم اما نه به این خاطر که مشتی به دهان کسی یا کشوری بزنم. رای دادم تا کشورم از مسیر آرام دموکراسی اش منحرف نشود. رای دادم تا این بار که قرار وبلاگی داشتیم و قرار هم نبود حرف خاصی بزنیم ماموری جرات نکند با آن لحن زننده با ما صحبت کند. رای دادم تا فردا کشورم در مسیر جنگ با دیگران قرار نگیرد و منادی صلح باشد.
رای دادم اما رای من برای تایید کسی و شخصی غیر از دکتر معین و همفکرانش نبود. من صحبت های آنهایی که می خواهند رای مرا کسب کنند را قبول ندارم و اصلا برایم مهم نیست که چه می گویند. من رای دادم چون دوست ندارم همین اینرتنت نیم بند با سرعت ذغالی اش را فردا کس دیگری از ما بگیرد.
من رای دادم تا با رای ندادنم کسی که منتخب اصلی مردم نیست بر مسند کار ننشیند و و آن کاری را انجام دهد که خلاف مصالح کشورم است. من رای دادم تا خیلی ها بفهمند می شود دموکراسی را در ایران پیاده کرد و از لم دادن خارج مشین های بی غم و غصه سودی برای ما حاصل نمی شود.
من رای دادم تا چهار سال بعد هشت سال بعد که جوانی ام رو به پایان است لااقل شرمنده خودم نباشم. من رای دادم تا آن تک برگ رای که با انگشت زدنم در آن برگه و مهر خوردن شناسنامه به من داده می شود سهمی باشد برای ساختن دموکراسی و نه آنکه شناسنامه مهر نخورده ام لبخند را بر رو لبان کسانی بنشاند که امروز از شرکت من و امثال در انتخابات ناراحتند.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

hala b in ray b in h mirsi?

ناشناس گفت...

امير جان شما بهتره اصلا از دموکراسي حرف نزني!

در مسير دموکراسي گام برداشتن شما همين بس که لينک منو به خاطر راي دادن به کسي غير از ميعن برداشتي!!

شما بهتره الکي حرف نزنيد دوست عزيز!
توجه کنين که اصلا لينک دادن و يا ندادن به کسي مهم نيست مهم برخورد شما بود که من خيلي کفيدم!!!

ناشناس گفت...

omidvaram kandidaye shoma entekhab beshe, khoda ro shokr ke in entekhabat tamoom shod hala webet bar migarde be halate aadi :D

امیر گفت...

زهرا جان سلام
من واقعا از این کامنت شما تعجب کردم.
اصلا انتنظار شو نداشتم.من کی لینک شما و برداشتم. الان لینکتون هست
احتمالا زهرا جان شما دچار سوتفاهم شذی
الان من وبلاگم دو قسمت لینک داره یکی لینک حلقه وبلاگی که لینک ها مختص به من نیست و من فقط اسم ها رو اضافه می کنم
پایین هم لینک های وبلاگ خودم که لینک وبلاگ شما هم مثل قبل هست
من هیچ کسی رو تا بحتا حذف نکردم و معتقدم دستی های ما تازه خیلی با ازرش تر از انتخاباته
زهر جان کاش قبل این کامنت کمی بیشتر دقت می کردی به صفحه وبلاگ من تا این ناراحتی برات پیش نیاد
من دوستدار و خواننده همیشگی وبلاگ شما هستیم و حتی اگه لینک کا رو همبرداری ما چنین کاری نمی کنیم

ناشناس گفت...

امير جان، راستش زهرا خيلي بد خواه داره، فكر نمي كنم كه اين كامنت مال زهرا باشه، خودت هم مي دوني كه زهرا به لينك من و تو احتياجي نداره، خيلي بعيده، اگر اين كامنت مال زهرا باشه، فكر مي كنم خيلي احساسي حرف زده اما در كل احتمالش رو كم مي بينم. من يكي از خواننده هاي پر وپا قرص وبلاگ زهرا هستم، اون روزي كه پستي خطاب به بد خواهاش گفته بود، مي خواستم تو وبلاگم ازش بنويسم، گفتم نذاره به حساب تملق يا بقيه بذارن به اين حساب كه مي خوام براي وبلاگم تبليغ كنم. به هر حال زهرا رو من كه دوست دارم. حتي اتفاقا به چشمم اومد كه گفت به لاريجاني راي مي دم، اما باز مثل عاشقا بعدش نديد گرفتم. هر چند مي دونم كه اصلا مسئله ي شما و زهرا و انتخابات صوري و خيالي است.