پنجشنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۸۴

روزنوشت - تولد - یکروز مونده به انتخابات

الان اخبار گفت محسن رضایی کنار کشیده. فکر می کنم احتمالا به نفع رفسنجانی رفته کنار. لابد وزارت دفاعی چیزی براش کنار گذاشته شده. کاش این مهر علیزاده هم به نفع معین کنار می کشید تا این حرکت رضایی خنثی بشه.
الان ساعت 9 شبه. 2 ساعتی هست از شمال برگشتم. رفته بودم آخرین و تنها امتحان این ترم رو بدم. مهندسی نرم افزار 2. بالاخره 4 سال درس خوندن هم تموم شد و مونده یه پروژه. دیشب برای درس خوندن تا ساعت 5 صبح بیدار بودیم. 7.30 هم پا شدیم رفتیم سر جلسه. تو اتوبوس هم برگشتنه یکسره خواب بودم. جوری خواب بودم که حتی توقف اتوبوس بین راه رو هم نفهمیدم.
امروز یک اتفاق مهمتر هم بود. تولدم بود. آغاز 22 سالگی. راستی چه زود می گذره این عمر و ما چه راحت از دستش می دیم. این روز تولد من هم همیشه خدا می خوره به امتحانات. برای همین معمولا از نه جشن تولد خبری هست و نه کادو درست حسابی. تازه مجبور هم هستیم برای بر و بچ تو شمال شام تولد هم بدیم.
قرار وبلاگی فردا هم فراموشتون نشه. پارک لاله ساعت 6.
در ضمن شرمنده همه دوستانی که pm ها و ایمیل هاشون بدون جواب مونده. باور کنید آدم وقتی به شهرستان می ره, امتحان داره و درسی هم نخونده باید از جهان خارج دیسکانکت باشه.

۱۰ نظر:

مهرداد گفت...

مبارک باشه امیر جان
هم تولدت
هم فارغ التحصیلی
مبارک باشه

ناشناس گفت...

تولدت مبارک و تبریک بخاطر پایان رسیدن درس و مشق

ناشناس گفت...

تولدت مبارک
ان شاء الله انتخابات هم به مبارکی تموم بشه

ناشناس گفت...

تولدت مبارک . ایشالله پیروزی دکتر معین رو هم شنبه شب بهت تبریک بگیم

ناشناس گفت...

سلام
در این فرصت باقیمانده با حضور خود و ترغیب دوستان و نزدیکان از بروز یک فاجعه (انتخاب قالیباف) جلوگیری کنیم. اگر هاشمی و قالیباف به مرحله دوم بروند به احتمال زیاد قالیباف برنده می شود. با رای به معین از این فاجعه جلوگیری کنیم. فراموش نکنیم در این انتخابات بر خلاف گذشته یک رای هم میتواند سرنوشت ساز باشد. قاليباف کانديدای بيت رهبری و نوکر تمام عيار خامنه ای است.

Template Operator گفت...

تولدت مبارک اميرجان
اما تازه رسيدى به اول خط
انشاءالله هميشه موفق و سربلند باشى

ناشناس گفت...

نفلد تفلد تفلدت مبارك!
پايان زجر كشيدنت هم مبارك!

ناشناس گفت...

تولدت مبارک

ناشناس گفت...

تولد و فارغالتحصیلی با هم مبارک باشه :)

ناشناس گفت...

تولدت مبارك عزيز... ايشالله صد سال عمر كني... .