شنبه، مرداد ۲۹، ۱۳۸۴

نابودی کامل یک وبلاگ توسط فیل ترینگ


دو سالی است که زحمت کشیده ای. وبلاگ آبرومندی برای خودت درست کرده ای. بدون نوشتن درباره مطالب سکسی و یا گذاشتن تصاویر پورنو هیت روزانه وبلاگت به بالای هزار رسیده است. در ضمن مطالب تند و مزخرف سیاسی هم نداشته ای. پست هایت آنقدر متین و موقر است که آدم بعضی وقت ها لجش می گیرد که چرا اینقدر وبلاگت خارج از حاشیه و آرام است.
یک شب مسئولان فیل ترینگ خواب نما می شوند و احساس می کنند دستان تهاجم فرهنگی از آستین چند وبلاگ داخلی بیرون آمده است. از شانس بدت آن دست لعنتی از آستین تو هم بیرون آمده است, هر چند پیراهنت آستین بلند است. پس فیلتر می شوی. از این ISP به آن ISP. هیت روزانه ات کم و کمتر می شود. تو به تدریج زوال را احساس می کنی. عین مریض بدحالی که روز به روز به مرگ نزدیک تر می شود. وقتی فیلتر سراسری می شود, وبلاگت به مرز نابودی کامل می رسد. خط دستگاه عمرت رو به افقی شدن می رود. هیت روزانه ات به زیر 100 ویزیتور رسیده است. آن هم مربوط به خارج نشین هاست. همان ها که لابد با خوبی و خوشی پشت مانیتور هایشان روی مبل های راحتی لم داده اند و اینترنت پر سرعت بی فیلتر مصرف می کنند.
همه تلاش هایت نقش بر آب شده است. حیف آن همه وقتی که برای آپدیت کردن اینجا می گذاشتی و آن همه استعداد که صرف طراحی قالب کرده بودی. احساس پوچی می کنی. از دست دکتر ها هم دیگر کاری بر نمی آید. حضور چند پرستار سپید پوش سبیلو بد ترکیب را بالای سرت احساس می کنی. تو نمی خواهی نگاهشان کنی و آنها ملحفه را روی صورتت می کشند. دیگر کارت تمام شده است. ما روز جزا شهادت خواهیم داد که تو را کشته اند و تو خود کشی نکرده ای. خداحافظ یک بلاگر عزیز ما.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
بابا گریمون گرفت. دست به قلم، به سبک نوحه ای قوی و خوبی داریا
بابا فیلترینگ نوعی ایجاد شغل است. اینقدر انتقاد نکنید
به هر حال جوانان بی کارند

ناشناس گفت...

jaye ta@sofe azadi ghalam???!!!!!!!!!!
shad bashi

ناشناس گفت...

بانیان فیلترینگ با این کارهاشون بیشتر شبیه جلادها هستند.

ناشناس گفت...

باید یک بلاگر باز هم بنویسه.

ناشناس گفت...

سلام،
خبرچين به اين مطلب لينک داد.
موفق باشيد.

ناشناس گفت...

به نام حضرت دوست
سلام جناب فهیمی:
نمی دانم چه باید گفت ؟این جماعت خفته کج اندیش تا به کجا می خواهند پیشروی کنند؟!گویی با حذف و سانسور می توانند انکار کنند درازدستی هاتی پنهانشان را؟دلخوشند به این بازیهای ابلهانه چه می دانند که آن روزی که باید پاسخگو باشند بر عرصه جولانهای این چنینی خود یکتای بی همتا بر آنان عرصه را چنان تنگ می کنند که یادشان آید از ماست که بر ماست.کاش این حجاب ها فرو ریزد و هویدا گردد سیمای کریه تحجر.
مهرتان پایدار و طریقتان مانا

ناشناس گفت...

سلام:
واقعاً حالم گرفته شد با این نوشته‌ی شما. من هم در همین مورد با خوندن این مطلب یک چیزایی در وبلاگ نوشتم. اگر دوست داشتی ببین.
به امید روزیکه فیل ترینگ وجود نداشته باشد!

ناشناس گفت...

سلام ..... اتانس پیام اور دموکراسی ... امیدوارم در اتانس ببینمت .... شاد باشید

ناشناس گفت...

سلام...
اشكم دراومد تو نميري!
ببين بيچاره احسان مظلومي جي كشيده!
راستي خاستي بيا گلچين دانش حال به حولي!
خوش ميگذره.
فعلا
يا حق.

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خوبتون تشکر می کنم. من هم برای اینکه سهم کوچکی در پیشرفت و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.
www.glseek.com/box.html