یکشنبه، تیر ۰۴، ۱۳۸۵

خداحافظی مسن ترین عضو Back Street Boys

کوین ریچاردسون، مسن ترین عضو گروه Back Street Boys، بنا به نوشته وب سایت رسمی BBS ها، همکاری خود با گروه سابقش را قطع کرد. کوین 33 ساله علت این تصمیم را رسیدگی به سایر علائق زندگی خود اعلام کرده است.
در متن نامه او آمده است « گرفتن چنین تصمیمی برای من بسیار سخت بود، اما من برای ورد به فصل تازه ای از زندگی خود باید چنین کاری را انجام می دادم »
Back Street Boys یکی از مشهور ترین گروه های موسیقی در اواخر دهه 90 محسوب می شد که سه آلبوم منتشر شده توسط آنها به میزان 35 میلیون نسخه به فروش رسید. سبک این گروه پاپ بر پایه اولاندو است. آخرین آلبوم این گروه در سال 2005 با عنوان «هرگز نرفته» منتشر شد. البته در سال 2001 و با بروز مشکلاتی برای مک لین، یکی از اعضای این گروه، فعالیت BBS به مدت 3 4 سال متوقف شد.
اسامی سایر اعضای این گروه عبارت است از : مک لین، نیک چارتر، هوی دارفت و برایان لیترل. آنها اعلام کرده اند که هیچ برنامه ای برای جایگزین کردن خواننده جدید به جای کوین را ندارند. آنها در پیام خداحافظی خود به کوین گفته اند: « در ها همیشه برای بازگشت او به گروه باز است و ما آرزو می کنیم او در سایر مراحل زندگی موفق باشد »
آنها از هفته آینده کار بر روی ساخت آلبوم جدیدشان را آغاز می کنند که قرار است اواخر سال 2006 منتشر شود.

منبع: واشنگتن پست

۱ نظر:

ناشناس گفت...

heyf shod
khyli in kevin ro dost dahstam
kolan ba hamashon hal mikonam hata hanozz 1 video az best music video hashon darm