چهارشنبه، تیر ۲۱، ۱۳۸۵

نامه تاریخی نماینده مجلس ایران به زیدان

در کشورمان معمولا اتفاقات جدی خنده دار تر از اتفاقات کمیک از آب در می آید. برای همین است که نامه جدی و پرسوزگداز رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس به زیدان می تواند برای چند ثانیه ای شما را به خنده بیندازد. راستی این محافظه کاران ایرانی هم در گرفتن ماهی از آب گل آلود خیلی ناشیانه و تابلو عمل می کنند.
این نامه در نوع خود بی نظیر را به نقل از روزنا از خبرگزاری مهر بخوانید:
« رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي از زين‌الدين زيدان بازيكن مسلمان تيم ملي فوتبال فرانسه تقدير كرد.
علاءالدين بروجردي در نامه‌اي كه خطاب به زين‌الدين زيدان نوشته از او به خاطر دفاع از حيثيت انساني و اسلامي‌اش تقدير كرده است. ‌
در نامه رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي آمده است: < با خرسندي علاقه‌مندم مراتب احترام و سپاس خود را از دفاع بهنگام شما از حيثيت انساني و اسلامي خويش در برابر توهين ظالمانه و تهمت بلاحق يكي از اعضاء تيم رقيب درمسابقات پاياني فوتبال جام‌جهاني اعلام نمايم.
عكس‌العمل منطقي شما از اين منظر بسيار قابل توجه است كه اولا يك مسلمان نه تنها تروريست نيست بلكه شعار اصلي او كه سلام است به معني صلح است و روزانه صدها ميليون مسلمان آن را اعلام مي‌كنند و ثانيا بازي‌هاي جام‌جهاني صحنه همدلي و همبستگي ميان كشورها و ملت‌ها است كه به هيچ وجه نبايد به شعارهاي غلط و اتهامات ظالمانه آلوده شود.
درپايان انتخاب شما را به عنوان بهترين بازيكن مسابقات جام جهاني به جنابعالي و تيم ملي فوتبال فرانسه تبريك مي‌گويم. »

۴ نظر:

ناشناس گفت...

من تا این خبر رو شنیدم که ماتراتزی گفته تروریست....
منتظر همچین عکس العملی از این مزحکها بودم.
بابا من نمی دونم این قضیه تروریست شایعه ست.
چون هنوز خود زیدان توضیح نداده...
(البته تا اونجایی که من می دونم..)
فقط وعده داده

Sadegh Jam گفت...

این حرکت منطقی خیلی منطقی بود!!

ناشناس گفت...

سلام.....
ببین املای مضحکت اشتباست.....مجید جان

امیر گفت...

کجای املا؟
من که از خودم فقط 2 خط نوشتم.