جمعه، اسفند ۰۷، ۱۳۸۳

اطلاعات شخصی پاریس هیلتون و دوستانش در اینترنت منتشر شد

هک شدن گوشی موبایل پاریس هلتون موجب شد تا محتویات آن از سوی افرادی در اینترنت مورد سواستفاده قرار بگیرد. شماره تلفن ها و آدرس های ایمیل تعدای از دوستان مشهور و معروف او بعد از هک شدن گوشی او بطور مرموزی در اینترنت قرار گرفته است. نام تعدای از این ستاره ها که اطلاعات شخصی شان لو رفته است به این قرار است :

اندی رادیک (تنیسور), کریستن آگولرا (بازیگر), امینم (خواننده رپ(, اشلی سیمسون, آنا کورنیکوا (بازیگر), وین دیزل.

FBI در حال انجام تحقیقات گسترده ای در این زمینه است اما تا به حال به سرنخی نرسیده است. در مقاله New York Daily News می خوانیم :

" چگونگی منتشر شدن اسامی و شماره های این ستاره ها در اینترنت هنوز مشخص نشده است اما این اقدام تنها چند روز پس از پذیرش مسئولیت هک شدن وب سایت شرکت T-Mobile توسط گروه techno-crook و نفوذ به حساب میلیون ها مشتری این شرکت از جمله پاریس هیلتون, اتفاق افتاده است.

هکر جوان 22 ساله ای به نام نیکولاس یاکوبسن مسئولیت نفوذ به یکی از حساب های این شرکت را پذیرفته است. ظاهرا یاکوبسن و سایر خرابکاران کامپیوتری با نفوذ و دسترسی به فایل های شخصی sidekick افراد مشهور خودشان را سرگرم می کنند. "

:: امیر ( از طریق وب پرونیوز)

۱ نظر:

Reza Moghadari گفت...

عجيبه T-Mobile با اين عظمت انقدر ضعف امنيتي داره چند وقت پيش هم يک سري اطلاعات و مکالمه هاي CIA روي سرورهاي اين کمپاني لو رفته بود بعد اين ماجراي پاريس هيلتون ديروز هم يکي از فيلماي خصوصي Fred Durst راکر معروف رهبر گروه Limp Bizkit از روي سروراي اين کمپاني لو رفته و توي اينترنت منتشر شده
http://news.com.com/Limp+Bizkit+porn+leak+could+lead+to+Hilton+hacker/2100-7349_3-5590569.html?tag=nefd.top