سه‌شنبه، تیر ۲۱، ۱۳۸۴

صفحه کامپیوتر شرق پر

روزنامه شرق روزهای یکشنبه و سه شنبه صفحه کامپیوتر داشت. شاید بین سایر روزنامه های موجود اولین روزنامه ای بود که صفحه اختصاصی برای کامپیوتر گذاشته بودن. من هم از اسفند سال پیش معمولا تو اکثر هفته ها و روز های یکشنبه تو ستون کناری یک مقاله داشتم. اما از زمان انتخابات به اینور این صفحه تقریبا تطیل شده و بعد انتخابات هم یکی دو بار منتشر شد و مثل اینکه دیگه قرار منتشر نشه یا احتمالا بخاطر رفتن مسئول صفحه تا یه مدتی چاپ نشه.
نبودن ابن صفحه و ارسال نکردن مقاله برای صفحه کامپیوتری شرق برای خودم من خیلی ناراحت کنندس. در ضمن امیدوارم این تعطیلی این صفحه موقتی باشه و این صفحه برگرده سر جاش. حرفه ای ترین روزنامه ایران بدون صفحه کامپیوتر انگار یه چیزی کم داره. حساب دپرس شدن ما رو بکنید. اگه راه داره یه پتیشنی چیزی راه بندازیم. دی :

۵ نظر:

ناشناس گفت...

من هم عاجزانه برای محروم نشدن از خواندن مقالات امیر فهیمی این پتیشن را امضا می کنم!!!!

ناشناس گفت...

:))

ناشناس گفت...

آقا بی ربط ها ولی ما هم دوباره برگشتیم.
آدرسمون هم عوض شده!

ناشناس گفت...

به نظر من صفحه ی کامپیوتر مطمئنا میتونه یکی از پرخواننده ترین و جذاب رین صفحات یک روزنامه باشه و این کار شرق مطمئنا میتونه به ضرر اون ها تموم بشه.

ناشناس گفت...

مایه تاسفه.
یه چیز دیگه:برای من این سوال پیش اومده که چرا صدا و سیما اخبار آی تی بصورت مستقل نداره.اگر همچین برنامه ای راه می‌انداختن،قطعا پربیننده می‌شد.
البته خوب نمی شه ازشون این انتظار را داشت.
ولی بی مهری روزنامه ها به آی تی خیلی بده.می دونید که همه روزنامه های معتبر دنیا یا اخبار کامپیوتر و اینترنت بصورت مستقل دارن و یا یک صفحه تحت عنوان کلی تکنولوژی.