شنبه، مرداد ۰۸، ۱۳۸۴

چند اسکرین شات زیبا از محیط ویندوز ویستا

1. منوی استارت

منوی استارت در ویندوز ویستا مجددا طراحی شده است و به کاربر اجازه می دهد تا در کادری که در قسمت پایینی می بینید, قسمتی از نام برنامه دلخواهتان را تایپ کنید و باز زدن Enter آنرا اجرا کنید. این ویژگی به شما کمک می کند در صورتیکه تعداد برنامه های نصب شده شما زیاد باشد در وقت تان صرفه جویی شود.

2. پوشه تصاویر و ویدئو ها (Pictures and Video folder)

این پوشه حاوی اطلاعاتی درباره تصاویر است. اطلاعاتی نظیری نوع دوربینی که برای گرفتن عکس استفاده شده است و امتیازی که کاربر به یک عکس می دهد.

3. پوشه مجازی (Virtual Folders)

در این پوشه کاربر می تواند اسناد را با توجه به شرط مشخصی مشاهده کند. مثلا اسنادی که در یک هفته اخیر ویرایش شده اند یا اسنادی که شامل واژه " امیر " هستند. عملکرد ایم پوشه نظیر طبقه بندی کردن فایل ها بر پایه جست و جو های مشخص است.

4. جستجوگر پیشرفته دسکتاپ

در واقع نوع پیشرفته موتور جستجوی دسکتاپ MSN است. تابع جستجوی این ابزار نوع فایل های مختلف را بر حسب طبقه بندی های مشخصه نشان می دهد.

5. Control Panel

همانطور که می بینید ویندوز ویستا همانند XPظاهر Control Panel را بسیار ساده کرده است (و همانند آن امکان سوییچ به حالت کلاسیک نیز وجود دارد). ظاهر سده تر سده Control Panel حاوی گزینه های پیشرفته بیشتری است. نظیر اعطای امتیاز ویژه به کاربر که امنیت بیشتری را در پی دارد.

6. نتایج جستجو (Search Result)

7. All Document

منبع : سایت رسمی مایکروسافت

مشاهده : تصاویر بیشتر

۳ نظر:

ناشناس گفت...

این سطل آشغالش شبیه لیوانه!! درست دیدم؟

ناشناس گفت...

حالا کی میتونیم نصبش کنیم رو سیستم... نصبش به راحتی اکس پیه یا سخت تره... ولی خداییش خیلی قشنگه... .

ناشناس گفت...

شنیدم از ایكس پی آسون تره