پنجشنبه، مرداد ۰۶، ۱۳۸۴

Screen Saver جدید MSN با قابلیت جستجو و RSS

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند RSS نقش مهمی در آینده تکنولوژی های مربوط به اینترنت و تکامل موتور های جستجو ایفا خواهد کرد. بنابراین زمانی که یکی از شرکت های بزرگ از فناوری RSS برای شکل دهی یکی از گونه های سرویس های اینترنتی خود استفاده می کند, دیدن نتیجه آن می تواند بسیار جذاب باشد. البته در میان شرکت معروف گوگل با سرعت کمتری به ترکیب فناوری RSS در محصولاتش می پردازد. MSNیکی از شرکت های پیشرو در استفاده از فناوری RSS و گنجاندن آن در محصولات خود است. MSN در ادامه دوستی خود با این فناوری, خبر از تولید Screen Saver ای کرده است که به کاربران امکان ادغام فید های RSS را با آن می دهد و کاربر می تواند براحتی و از اینترفیس آن به جستجو بپردازد.

در وبلاگ رسمی MSN جزئیات بیشتری درباره این Screen Saver نوشته شده است. بر طبق نوشته این وبلاگ در می یابیم که قابلیت های این Screen saver جدید منحصر به جستجو و RSS نیست. سایر ویژگی های آن عبارتند از :

ادغام با محیط MSN Spaces (سرویس وبلاگی مایکروسافت) :

نمایش عکس ها و محتویات وبلاگ های دوستانتان در MSN Spaces

عکس های شخصی :

می توانید یک دایرکتوری محلی در کامپیوتر تان را انتخاب کنید تا تصاویر آن در Screen Saver به عنوان پیش زمینه نشان داده شود. برای جلو و عقب رفتن تصاویر به صورت دستی می توانید از کلید های چپ و راست Arrow key صفحه کلید و برای توقف نمایش از کلید p استفاده کنید.

آب و هوا :

دیدن وضعیت و دمای آب و هوای فعلی و پیش بینی وضعیت چهار روز بعد (فعلا فقط مربوط به امریکا)

ادغام با MSNمسنجر و HotMail :

دیدن تعداد ایمیل های خوانده نشده و پنجره های چت باز مربوط به MSN مسنجر. مخفی نگه داشتن اطلاعات مربوط به سرویس HotMail و مسنجر شما در صورتی که در یک محل عمومی هستید.

روش استفاده از فناوری RSS در Screen Saver شبیه به روش نرم افزار های RSS خوان است. کاربر فید هایی را که مایل است در Screen Saverنمایش داده شوند انتخاب می کند و نتیجه کار نمایش سر خط های فید های انتخاب شده خواهد بود. مثلا نمایش تصاویر انتخاب شده. کاربر امکان افزایش تعداد سر خط ها و خواندن آنها را در صورتیکه تمایل داشته باشد دارد.

دانلود : Screen Saver چند کاره MSN

مشاهده : اطلاعات بیشتر در وبلاگ رسمی MSN

حاشیه : برای استفاده از این Screen Saver, تولبار MSN حتما باید بر روی دستگاه شما نصب شده باشد.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

الو... الو صدا میرسه...

ناشناس گفت...

سلام ...احوالتون؟...بلاگ کوچه بازاری جالبی داری!...منم از بروبچس کوچه بازاری خوشم میآد!...لینکتو گذاشتم!...شما هم متقابلا همینکار رو می تونید بکنید!...ممنون میشم!
www.easterni.blogspot.com

ناشناس گفت...

Very Interesting. I like your weblog.

http://lostdreams.blogfa.com/