دوشنبه، تیر ۱۲، ۱۳۸۵

پرچم وب سایت های بزرگ

پدیده وب هر روز و هر روز جهانشمول تر از قبل می شود. بنابراین در یک تصور فانتزی می توان برای وب سایت های بزرگ پرچم های اختصاصی را تصور کرد. در ادامه می توانید پرچم های فرضی برای برخی ابر سایت ها را ببنید:

گوگل:پرچمی بسیار خلوت، شبیه صفحه اول این سایت. 4 ستاره به نشانه 4 ویژگی اصلی گوگل: جستجو، کاربردی بودن، مرتبط بودن نتایج جستجو و ارتباط موفق این شرکت با مقامات چینی !


آمازون: شامل سه خط راه راه و یک کلید arrow سمت راست. رنگ آبی نشان دهنده اختیار مطلق کاربران در خرید کالا و فلش نارنجی رنگ هم یادآور لوگو های طراحی شده در اواخر دهه 90.


W3: کنسرسیوم جهانی وب. سازنده همه استاندارد های وب. رنگ خاکستری پیش زمینه هم به علت تطابق استاندارد های این کنسرسیوم با استاندارد های مرورگر نت اسکیپ در اواسط دهه 90 است.


BulkMailSolutions.com: دولت نیجریه ممکن است به سرقت پرچم کشورش برای نمایش پرچم تمام وب سایت های اسپم شکایت کند.


جمهوری Techcrunch: تنها پرچم شناخته شده دارای یکی از المان های وب 2. با آیکونی بزرگ و دارای خطوط منحنی.


یاهو: پرچمی با رنگ سرخ جذاب برای یکی از قدیمی ترین و محترم ترین سایت اینترنتی. این پرچم ظاهرا معنای خاصی ندارد.

BoingBoing.net: پرچمی با کپی رایت انحصاری Boing Boing. سه خط راه راه و یک لوگوی احمقانه در مرکر آن.


RIAA: موسسه ثبت صنایع آمریکا. مخفیانه بودن فعالیت آن به حدی است که حتی پرچم سایت شان نیز برای عموم قابل مشاهده نیست.


سرزمین IMDB: بزرگترین پایگاه داده فیلم های سینمایی در وب. سایتی با شهرت فراوان. لوگویی دوست داشتنی که آدم را به یاد فیلم های جذاب و خنده دار صامت زمان های دور می اندازد


digg: پرچمی بسیار شلوغ و عجیب. پر از نقاط ظاهرا بی معنی. اما حقیقت پرچم این است که digg سرزمنیی است بسیار بزرگ هر کنترل و هدایت هر نقطه از آن بر عهده کاربران آن است.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام امير خان فهيمي عزيز. اقا ما به فناوري صلح‌آميز بلاگرولينگ مجهز شديم و اينطوري شد كه ديگر مي‌توانيم قول بدهيم پاي ثابت كامنتينگ شما هستيم. به هر حال لينكهاي همه‌ي دوستان را از سيستم مزخرف بلاگفا حذف كردم و به بلاگرولينگ منتقل نمودم!!! خيلي خوب شد... يك زماني رفيق شفيق ما بوديد آقا، فراموشمان نكنيد!

ناشناس گفت...

سلام . لینک دلیشس خودتو بذار که بتونیم تو دلیشس اددت کنیم تو بخش نت ورک . ممنون

ناشناس گفت...

سلام
من تمیتوم عکس ها رو ببینم
فکر کنم لینک ها فیلتتره
اگه مشه درستش کنید

ناشناس گفت...

اميرجان سلام
در مورد ياهو اشتباه شده. سال قبل ياهو به دولت چين در دستگيرى يکى از مخالفينش کمک کرد. حالا اگر به جاى حروف ياهو ستاره بگذارى به پرچم چين مى‌رسى.