جمعه، بهمن ۳۰، ۱۳۸۳

بیش از نیمی از کاربران جی میل از هات میل آمده اند

بر طبق خبر سایت بتا نیوز در حدود 52 تا 56 درصد کاربران فعلی جی میل از کاربرن پیشین هات میل بوده اند. به عبارت دیگر در طول کمتر از یکسال از آغاز بکار جی میل بیش از نیمی از دارندگان آن قبل از جی میل از هات میل استفاده می کردند.

منبع خبر بتا نیوز سایت returnpath است که کاربران تازه وارد شده به جی میل را در بین ماه های ژوئن تا دسامبر مورد بررسی قرار داده است. تعداد کل افرادی که در این فاصله از طریق این سایت مورد بررسی قرار گرفته اند 700000 نفر بوده است. بعد از هات میل 23 الی 34 درصد دیگر کاربران جی میل از یاهو آمده اند و پیشتر از یاهو میل استفاده می کرده اند (البته ممکن است درصدی از دارندگان فعلی جی میل از هات میل و یاهو آمده اند همچنان از همان ایمیل های سابقشان استفاده کنند و نمی توان همه آنها را کاربران اکتیو جی میل دانست) . سایر کاربران جی میل هم به ترتیب از MSN, AOL و Comcast آمده اند.

بیشتر بودن تعداد کاربرانی که از هات میل به جی میل آمده اند نسبت به کاربرانی که از یاهو آمده اند, دلیلی بر گستردگی بیشتر هات میل و کاربران بیشتر آن در سراسر جهان نیست بلکه با توجه به تقریبا برابر بودن تعداد کاربران هات میل و یاهو می توان آن را نشان از نوعی رضایت بیشتر کاربران یاهو نسبت به هات میل دانست. البته دلیل دیگر آنرا می توان حجم کم صندوق پستی هات میل دانست که تا همین چند ماه فقط 2 مگا بایت بود. یاهو تقریبا 2 ماه بعد از آغاز به کار جی میل ظریفت صندوق پستی اش را به 100 مگابایت و سپس 250 مگا بایت رساند تا تعداد کمتری از کاربرانش را از دست بدهد.

منبع : InsideGoogle

۱ نظر:

مهرداد گفت...

salam amir jan
bebinam account hotmail shoma 250 mb shode?
male man hanooz nashode :(