بر اساس پایگاه تحقیقاتی Nielsen//NetRatings، سهم گوگل از جستجو های انجام شده در اینترنت در فاصله زمانی بین دسامبر 2004 تا دسامبر 2005, از 43.1 درصد به 48.8 درصد رسیده است.این در حالیست که دو غول دیگر صنعت جستجو یعنی یاهو و MSN شاهد سقوط درصدی کاربران خود بوده اند.
سهم یاهو از 21.7 درصد به 21.4 درصد رسیده است و MSN با سقوط ناامید کننده 3.1 درصدی از 14 درصد به 10.9 نزول کرده است.
نکته مهم این است تا پیش از دسامبر 2004 MSN دارای موتور جستجوی مستقل خود نبود و از نتایج موتور جستجوی یاهو استفاده می کرد.
بر اساس همین گزارش میزان جستجو های گوگل 75درصد، یاهو 53 و MSN فقط 20 درصد رشد داشته است. میزان عددی جستجو های انجام شده هم به ترتیب 2475895000, 1085918000 و 553476000 بوده است.
منبع : searchenginelowdown
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر