شنبه، فروردین ۲۰، ۱۳۸۴

نسخه نهایی MSN Messenger 7 ارائه شد

بر طبق گفته های منابع موثق مایکروسافت قصد دارد با ارائه نسخه جدید مسنجر خود انقلابی در زمینه مسنجر ها ایجاد کند و شکل زنده تری به نحوه ارتباط افراد از طریق اعمال کند. امروز و در هفتمین روز آوریل, هفتمین نسخه نهایی این مسنجر برای دانلود ارائه شد. نسخه اولیه این مسنجر در ژولای سال 99 در اختیار کاربران قرار گرفت. به ادعای مایکروسافت ماهانه بیش از صد میلیون کاربر واحد در سراسر جهان از این مسنجر استفاده می کنند.


در این نسخه جدید امکانات جدیدی نظیر شکلک های متحرک به آن اضافه شده است. قابلیت ارسال پیغام جلب توجه به کسانی که در حال چت کردن با آنها هستید – چیزی شبیه به Ctrl + G در یاهو – و نشان دادن موسیقی که در حال گوش دادن به آن هستید به افراد موجود در لیست دوستانتان از دیگر ویژگی های این نسخه است.


از اواخر سپتامبر 2004 این نسخه بطور آزمایشی و به صورت نسخه بتا آغاز بکار کرده بوده است. امروز پس از گذشت هفت ماه و تست آن توسط کاربران مختلف, باگ های موجود در آن بر طرف شده است و  نسبت به نسخه اولیه تغییرات بسیاری کرده است و مایکروسافت از نتیجه تغییرات بسیار خوشحال است. تا به این لحظه مایکروسافت بیانیه رسمی در خصوص انتشار این نسخه منتشر نکرده است. در همین روز سرویس وبلاگ مایکروسافت MSN Space نیز از وضعیت بتا خارج شده است و بصورت عمومی قابل دسترس شده است.


 


دانلود: MSN Messenger 7


مشاهده : صفحه MSN Messenger


منبع : نیو وین

هیچ نظری موجود نیست: