جمعه، فروردین ۱۲، ۱۳۸۴

جی میل قابلیت وارد کردن فرمت های پیشرفته HTML را به ادیتور خود اضافه کرد

جی میل قابلیت وارد کردن فرمت های پیشرفته HTML را به ادیتور خود اضافه کرد. بدین تریتب در متن نامه های خود می توانید براحتی نوشته هایتان را ضخیم (Bold), مورب (Italic) و زیر خط دار (UnderLine) کنید. فونت, رنگ پس زمینه و پیش زمینه نوشته هایتان را عوض کنید. آنها را چپ چین و راست چین کنید. قابلیت لینک دادن هم در این ادیتور گنجانده شده است. بدین تریتب می توانید ایمیل های بسیار آراسته تر و زیباتری را بنویسید. ادیتور یاهو میل نیز از ادیتور ی شبیه به آن استفاده می کند.

البته همچنان می توانید از گزینه نوشتن ایمیل بدون امکانات تگ های HTML (Plain Text) نیز استفاده کنید. در این حالت مجاز به وارد کردن تگ های HTML نخواهید بود. در این تصویر می توانید نمایی از برخی امکانات این ادیتور را مشاهده کنید.

برای استفاده از این ادیتور می بایست در صفحه Compose Mail بر روی گزینه Rich formatting کلیک کنید و یا در صفحه اصلی مربوط به اکانت جی کیل خود بر روی گزینه New Features! کلیک کنید. البته ممکن است در حال حاضر شما در اکانت جی میل چنین گزینه هایی را مشاهده نکنید, زیرا فعلا این سرویس در حالت بتا قرار دارد و برای برخی از کاربران قابل دسترسی است. اما گوگل امیدوار است تا پایان هفته آینده ادیتور جدیدیش را برای اکانت های جی میل فعال کند.

منبع : Blog Scopped به نقل از راهنمای رسمی جی میل