سه‌شنبه، اسفند ۲۵، ۱۳۸۳

امسال خبری از لوگوی گوگلی برای نوروز نخواهد بود

دفعه اول شرتو بحث لوگوی نوروزی گوگلی رو مطرح کرد. ظاهرا ازطریق صفحه ارتباط گوگل ایمیلی هم برای اونا فرستاده بود. من هم این چند روزه خیلی تلاش کردم خبری از این موضوع در بیارم. ولی اونطور که از یکی اعضای گوگل که الان ایران هستند شنیدم امسال خبری از لوگوی نوروزی گوگلی نخواهد بود. نامه نگاری با گوگل هم گرچه می تونه موثر باشه ولی اونچه معلومه امسال خبری از این لوگو نیست. چون فکر می کنم برای گرفتن چنین تصمیمی از سوی گوگل برای قرار دادن یک لوگوی مناسبتی حداقل چند هفته ای روالش طول میکشه و الان خیلی دیر شده. با این حال امیدوارم این ایمیل زدن ها لااقل برای سال بعد موثر بیفته. چون واقعا ارزش نوروز ما کمتر از سال جدید چینی نیست. سعی می کنم با گفتگو با اون دوست گوگلی یک راهکار مناسب برای مجبور کردن گوگل به طراحی لوگوی نوروزی پیدا کنم. هر چند الان دیر شده و امسال هیچ اتفاق خاصی نمی افته. این چیز هایی که گفتم تقریبا 99 درست حتمیه . حالا اگه یک وقت 21 مارس اول فروردین لوگوی نوروز رو تو سایت گوگل ببینید, مطمئن باشید که گوگل قصد داشته منو ضایع کنه. درضمن برای طراحی چنین لوگو هایی هم باید از طریق تیم طراحی گوگل انجام بشه و فکر نمی کنم لوگو های فرستاده شده برای گوگل خیلی بارشون مهم باشه. با این حال اونا همیشه ادعا دارن که پیشنهاد های کاربراشونو جدی می گیرن.

تکمیل 1 : این لوگو رو از طریق وبلاگ مهدی عزیز اینجا قرار دادم. موف باشی مهدی جان.

تکمیل 2 : مطلب جدید شرتو

تکمیل 3 : متن نامه پیشنهادی زهرا

هیچ نظری موجود نیست: