سه‌شنبه، فروردین ۰۲، ۱۳۸۴

بهترین وبلاگ ها و وب سایت های تخصصی کامپیوتری به زبان انگلیسی

در این پست قصد دارم یک مرجع کامل ازهمه وبلاگ ها و وب سایت های تخصصی بدرد بخور به زبان انگلیسی رو جمع آوری کنم. الان اینجا فعلا اینترنت درست و حسابی دستم نیست – فقطدر حد پست این مطلب - و لیست رو از حفظ نوشتم . سعی می کنم به محض مستقر شدن تو خونمون این لیست را کاملش کنم. تقریبا تا حالا از اکثر وبلاگ ها و وب سایت هایی که اسمشون اینجا اومده برای نوشتن مطلبم استفاده کردم. امیدوارم این لیست بدرد کسانی که می خواهند به مقوله وبلاگ های تخصصی کامپیوتری جدی تر نگاه کنند مفید واقع بشه.

1. وب پرو نیوز

2. مجله تکنولوژی

3. وبلاگ رسمی گوگل

4. وبلاگ غیر رسمی گوگل

5. نیو وین

6. وبلاگ غیر رسمی مایکروسافت

7. PCWorld

8. Techzonez

9. وین بتا

10. Biong Biong

11. بی بی سی تکنولوژی

12. Inside Google

13. Inside Microsoft

14. Slashdot

15. Techzonez

16. Blogger Buzz

17. C Net

18. Blog Scopped

19. آموزش مووبل تایپ

20. PC Magazine

۱ نظر:

ناشناس گفت...

salam amir jan
merci babate in linka :)

http://shiva-omid.blogsky.com