پنجشنبه، اسفند ۱۳، ۱۳۸۳

صاحبان تجارت یک روز کاری را صرف وارسی ایمیل هایشان می کنند

صاحبان تجارت در دنیا در هفته بطور میانگین 10 ساعت – معادل یکرزو کاری – را صرف بررسی ایمیل هایشان می کنند. بر مبنای تحقیق صورت گرفته صاحبان تجارت در روز بطور متوسط 1.5 ساعت را صرف مطالعه و وارسی ایمیل هایشان می کنند. نتایج این تحقیق خبر از افزایش این رقم در ماه های آینده می دهند.

صاحبان تجارت در امریکا, فلیپین و هنگ کنگ بیشتر از سایر همتایانشان ایمیل دریافت می کنند و روزانه بطور میانگین دو ساعت یا بیشتر را صرف خواندن اسپم ها و شبه ایمیل هایشان می کنند. در سوی دیگر همتایان یونانی و ژاپنی ایشان روزانه تنها 48 دقیقه برای این کار زمان می گذارند. در مورد انگلیسی ها هم باید گفت میزان وقتی که آنها صرف می کنند از میانگین جهانی پایین تر است و هر روز بطور متوسط 1 ساعت و دوازده دقیقه را به این کار اختصاص می دهند.

وندی هارت مدیر موسسه تحقیقاتی Grant Thornton می گوید : " کشور هایی که زمانی زیادی را صرف خواندن ایمیل هایشان می کنند بر دو دسته اند. دسته اول کشور هایی مانند هنگ کنگ و فلیپین هستند که اصولا فاقد زیر ساخت های کلاسیک ارتباطی هستند. دسته دوم کشور های فوق پیشرفته ای مانند امریکا هستند که بخوبی می دانند چگونه باید از IT به بهترین نحو در مسائل تجاری استفاده کنند. "

به هر حال تمام کشور های پیشرفته به اندازه امریکا برای وارسی ایمیل هایشان زمان نمی گذارند. مثلا آمار مربوط به فرانسه و ژاپن تنها کمی بهتر از روسیه است. باید در مورد روسیه این را حتما بگوییم که در این کشور تنها 15 درصد مردمانشان به ایمیل شخصی دسترسی دارند.

منبع : techzonez

۲ نظر:

ناشناس گفت...

اين آمار در ايران چگونه است؟

ناشناس گفت...

در شرکت ما هم تقریبا همین هست که شما گفتین
البته شاید 1.5 ساعت در روز نباشه اما چون نایمیل یکی از مهمترین وسایل ارتباطی با همکاران و مشتریهامون هست خیلی براش ارزش قائل هستیم
از مقاله خوبتون سپاسگذارم
موفق باشید
خدا نگهدار